Aviseringar
Rensa alla

Venne vad han vill mig?


Ämnesstartare

En kille i årskursens över mig har betet sig ganska konstigt omkring mig, när vi ses i korridoren så ger han mig en snabb blick eller så försöker han se cool ut, eller han låtsats som att han är cool då. I matsalen så sitter han ofta med sitt gäng ganska nära mitt gäng och han försöker då ibland få ögonkontakt med mig. Ofta när jag är ute på rast med mina kompisar så stirrar ofta han på mig men idag när jag gick förbi hnm så började både han och hans kompis stirra på mig och att när jag gick hem så gick han och han gäng framför mig och stirrade på mig jätte länge (hela gänget stirrade på mig). Dessutom på vissa lektioner som jag har tsm med honom så känner jag hans blickar i nacken. Vet nt Vrf han beter sig så runt mig för annars är han nt så då är han skit dryg och leker orten. Och Vrf stirrar hela gänget på mig?


   
Citera

varför hans "gäng" stirrar på dig är för att han har berättat för dem om dig


   
SvaraCitera

Varför har ni lektioner tillsammans om ni går i olika klasser?


   
SvaraCitera

det kan vara olika A han gillar dig och försöker få ditt intresse eller B han planerar något


   
SvaraCitera
opega

Han vill la ha dig


   
SvaraCitera

Han är väl en ensam påjk


   
SvaraCitera

Han är uppenbarligen intresserad av dig, men han vågar inte gå fram o prata med dig.


   
SvaraCitera

Hur skulle du beskriva hans "gäng"?

gissningsvis så är han intresserad, kanske genuint, kanske anser han att du "tål att tittas på"

(känner mig som en lindansare med att försöka formulera det här på acceptabelt vis, vill ha en applåd för min bedrift)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och idag när jag hade lunchrast och var ute med några kompisar så gick han och hans gäng lite snett bakom till höger om mig (mina kompisar gick på min högersida så jag tittade på de när de snackade) och han och han gäng såg mig och helt plötsligt drog han ner sina byxor så att man såg sina kalsonger och han ville tydligen att jag skulle se då han gjorde det med flit och tittade på mig samtidigt


   
SvaraCitera

Det kan inte vara att han är kär i dig om han drog ned sina byxor. Det är bara barnsligt beteende. Jag tror att det mest är för att han vill ha uppmärksamhet. 


   
SvaraCitera