Aviseringar
Rensa alla

Verkar jag vara en solid man? Pojkvänsmaterial?


Ämnesstartare

Jag har IQ på över 125 iaf så är inte dum i huvudet. I och för sig är de mer saker som tyder på de än min IQ men. Okej då jag är mentalt instabil pga min intelligens NÖJD NU? [crazy]

Jag är teknisk av mig så fixar fan allt [cool]. Om jag vill vid säga.

Jag är politisk aktiv (lite för lite nu) I Liberala Ungdomsförbundet vilket gör att jag vet vad som är bäst för dig. NEJ men ärligt jag behöver inte diskutera politik med dig har annat folk att göra de med [cool].

Jag är aktiv medlem I Amnesty International där jag jobbar med humanitära frågor och mänskliga rättigheter. Försvara liberala rättigheter helt enkelt. Eller friheten enkelt beskrivet. Vilket visar hur bra jag är på att ta hand om och försvara folk (dig) och deras (dina) rättigheter. [cool]

Är glad och charmig. Och ibland helt oförståelig [crazy]

Står upp för, försvarar och säger vad jag tycker och tänker. Men de sa jag ju innan inte sant?

Tar hand om mig själv, förbättra mina rutiner. Och mitt sätt att se värden. Hälsa och intelligens är inte ett tillstånd de är som en rörelse förbättrar sig själv. Öppensinnad och kan alltid lära mig något nytt.

Är två meter lång och jobbar aktivt med att förbättra min fysik. Och att gå upp I vikt. Är elegant smal nu. Vilket jag är nöjd med. Men man kan alltid förbättra sig själv som jag nämnt innan.

Älskar att umgås med mina vänner. Mina vänner är verkligen bäst [bigsmile]

Är väldigt kärleksfull av mig, har inga problem med att mysa, lyssna eller vara där för dig. Ge kärlek helt enkelt. Oftast vid säga.

Gillar att ha stiliga kläder osv. Men min stil är min egen och har ibland funktionella saker över tjusiga.

Om de är något du undrar så fråga...

ÄNDRAT 2009-02-01 17:38


   
Citera

notfallingapart:

Jag har IQ på över 125

ointressant. hur stor kuk har du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej lame.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är endast ditt utseende som gör dig till pojkvännsmaterial.. allt annat söög! Amnesty liksom, what the hell man ?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så svaret blir: Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är definitivt gay, i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TZ Arietis:

Du är definitivt gay, i alla fall.

gay som i glad. Ja men visst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DMITRI:

ointressant. hur stor kuk har du?

babe, kom så kan jag visa dig. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

..

[crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara faktumet att du börjar med att tala om ditt IQ, oavsett om det stämmer eller bara är ett inettest som visat det, gör dig till en av de sämsta människorna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

Liberala Ungdomsförbundet

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

gör dig till en av de sämsta människorna.

Nej gjorde IQ test I skolan förut. När jag gått waldofskolan och de ville se om jag kunde gå samma årskurs som innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

[sad]

I år är de grattis att gå med. Så du vet [wink]


   
SvaraCitera