Aviseringar
Rensa alla

verkar man konstig om man går och köper endast chips kl 8 på morgonen? :C


Ämnesstartare

[sad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

man verkar arbetslös alt tjock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill köpa energidryck men med tanke på att min koffeinkonsumtion är enorm och mannen i affären senast sa väldigt förvånat "alltså... dricker du alla själv?" varpå jag ljög att min pojkvän dricker också, så vill jag inte gå dit 🙁 Jag ska nog skicka min BF!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chips lät gott, jag ska nog be honom köpa med lite chips till mig också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TACK DUMMA MAN FÖR ATT DU KLANKAR NER PÅ MITT MISSBRUK DU HAR JUST FÖRLORAT EN KUND


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker inte jag, men andra tycker nog. Vill också köpa enbart chips.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

TACK DUMMA MAN FÖR ATT DU KLANKAR NER PÅ MITT MISSBRUK DU HAR JUST FÖRLORAT EN KUND

Ta det lugnt darling, han menade det ej så, han var nog bara orolig för att du dricker för mycket. Inte direkt så att han kan göra något åt det, eller hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har ju redan gått in i den affären med ovven? Är nog värre än att köpa chips på morgonen [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Ta det lugnt darling, han menade det ej så, han var nog bara orolig för att du dricker för mycket. Inte direkt så att han kan göra något åt det, eller hur?

🙁 men jag vill inte möta mitt eget missbruk, jag vill låtsas att det inte existerar, att jag bara köper koffeindrycker som vem som helst och inte alls har något problem. Nu kan jag inte gå in dit utan att konfronteras med mitt missbruk 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skepparkrans:

med ovven?

vem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vem?

overallen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

🙁 men jag vill inte möta mitt eget missbruk, jag vill låtsas att det inte existerar, att jag bara köper koffeindrycker som vem som helst och inte alls har något problem. Nu kan jag inte gå in dit utan att konfronteras med mitt missbruk 🙁

Vill du ha ditt koffein så får du nog ta och möta ditt missbruk tror jag. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Vill du ha ditt koffein så får du nog ta och möta ditt missbruk tror jag.

Nää, ska skicka min pojkvän när han vaknar [cool]
Jag tänker fortsätta leva i förnekelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Nää, ska skicka min pojkvän när han vaknar [cool]
Jag tänker fortsätta leva i förnekelse.

Jag vill också. [sad] Leva i förnekelse, över snön alltså, vågar knappt gå ut för att det är kallt som in i helvete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Jag vill också. [sad] Leva i förnekelse, över snön alltså, vågar knappt gå ut för att det är kallt som in i helvete.

Tss, kan knappast vara värre än här. [cry]


   
SvaraCitera