Aviseringar
Rensa alla

Verkliga drömmar.


Ämnesstartare

När jag vaknar upp på morgonen och har drömt något så tänker jag på vad jag har drömt och tror alltid att det som hände i drömmen var sant. Efter ett tag så förstår jag att det bara hände i drömmen och inte i vekligheten. Det händer varje dag och det förvirrar mig. Ibland kan jag inte ens avgöra om det var en dröm eller inte om det har gått några timmar sen jag sov. Som idag, jag sätter flera alarm och brukar somna om emellan. Idag när jag somnade om emellan så drömde jag att jag hade gått upp ur sängen och börjar göra mig iordning, jag vaknade av larmet och blev helt chockad när jag vaknade för jag trodde verkligen att jag hade gått upp fast det bara var en dröm. Och en annan gång så drömde jag att min brorsa hade vart elak mot mig så jag var arg på honom och han frågade varför och jag förklarade vad han hade gjort och då sa han att det inte va sant det var då jag förstod att det bara var en dröm. Liknade sådana drömmar har jag hela tiden och det är jätte jobbigt någon som vet vad det kan bero på? Det har inte alltid vart såhär bara i några månader.


   
Citera

Skriv ned allt du gör. Sedan när du är orsäker på om du drömt så kan du bara läsa vad du gjort. Smart Tumme upp


   
SvaraCitera