Aviseringar
Rensa alla

vertical labret


Ämnesstartare

funderar på att göra en vertical labret, men jag vet ingenting om såna. så nån som har lite info, som hur lång tid det tar för den att läka och om det blir världens fulaste ärr på låppen om man tar bort den? eller om den helt enkelt bara är snyggare med en vanlig labret.
tack på förhand [smile]

VerticalLabret.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

shiet malin den va läskig :O! vanlig e finare [bigsmile] men ja har å andra sidan ALLTID när det gäller grejer som du skaffar!


   
SvaraCitera
edroon

snälla sluta, du fattar väl att du blir auto, en fjortis när du postar detta?


   
SvaraCitera

fult


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

edroon:

snälla sluta, du fattar väl att du blir auto, en fjortis när du postar detta?

Tözen:

fult

Var vänligen och dö båda två.

DO IT! Jag hånglar gärna upp dig efteråt.


   
SvaraCitera

Jag har en vertical labret och jag tkr att det är skitschysst!
Läkning 4-8 veckor. Några synliga ärr efter en sådan är ovanlig. Man ska dock inte använda alsolsprit när man tvättar piercingen under läkningsprocessen då det kan göra att man får ett tydligare ärr. använd det medlet som dom rekomderar ist. Det som är bäst med en vertical är att den är ganska så ovanlig. Jag har många gånger fått komplimanger från andra med piercings och annat folk som är posetiva och säger att den är skitball och att den är ovanlig[smile]


   
SvaraCitera
edroon

Yingyang psycho:

Var vänligen och dö båda två.

DO IT! Jag hånglar gärna upp dig efteråt.

å en snubbe som är fjortis. inte ofta[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

edroon:

å en snubbe som är fjortis. inte ofta

Folk kallar mig Emo.

Snälla definera fjortis, här och nu.


   
SvaraCitera
edroon

Yingyang psycho:

Folk kallar mig Emo.

Snälla definera fjortis, här och nu.

Behöver inte, du bevisar det här och nu. Orka argumentera mot mig, var du ingen emo eller den fjortis du är så skulle du inte bry dig.[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

edroon:

Behöver inte, du bevisar det här och nu. Orka argumentera mot mig, var du ingen emo eller den fjortis du är så skulle du inte bry dig.

Aldrig sagt att jag är något av det.

Men du har just definierat det till fjortis vilket jag absolut inte förstår.

Så om du inte kan förklara vad det är så är du ännu en dum jävel.


   
SvaraCitera

Man ska inte ha stål i ansiktet!


   
SvaraCitera

Vertikala har en tendens att flytta på sig, vid tryck från överläppen. När jag tar ut min så syns det knappt att det är ett hål, MEN jag har sett bilder på folk som har haft vertikal och tagit och och fått ärr i läppen. En positiv grej är ju att den inte går emot tänderna. Och ja, det är snyggare än en vanlig labret [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yingyang psycho:

DO IT! Jag hånglar gärna upp dig efteråt.

tihi, snäll du är [smile]

Prisse:

men ja har å andra sidan ALLTID när det gäller grejer som du skaffar!

och vad det gäller dig cassi så har du ju haft rätt om vissa grejer också, så javenne. [crazy]

tack alla för seriösa svar, och mindre tack till såna som skriver fjortis, haha! [bigsmile]


   
SvaraCitera

raally:

och vad det gäller dig cassi så har du ju haft rätt om vissa grejer också, så javenne.

hahah ... säg en sak jag har haft rätt om? [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prisse:

hahah ... säg en sak jag har haft rätt om?

tja, du sa att jag nog skulle passa i svart underhår, och det gjorde jag ju väl .. typ [crazy]


   
SvaraCitera