Aviseringar
Rensa alla

vet ej vad jag vill bli


Ämnesstartare

åå kan ni säga yrken jag måpste ha en framtidsvision!!! förr så va passion:skriva va kan man göra inom skrivning???journalist dröm har jag men känns så nördigt i tönt sverige! sen svensklärare lr lärare[love]...sen något inoom hälsa diet o så...sen movie editor fixa filmer lr editera dem oo såå!!sen utomlands turism sen alla jobb som e svåra o få makeup artist hudterapeft stylist bla bla bla SDONT KNOW hhjälp!! behöver mål o drömmar mcgh angeliz


   
Citera
Ämnesstartare

Kärlekskrisen gör kungen rasande
Problemen mellan Madeleine och Jonas skulle hållas hemliga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du skulle passa som, bland annat, dagisfröken!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte heller vill bli civlingenjör fysiker matematiker och massa megagrejer samt typ programmerare vara tjock inte ha liv men tjäna massa pengar sen vill jag vara assmart men det är jag men går bara i tvåan så kan ändå inte söka än fysik på GU så får man besöka CERN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*Viftar med kuken*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ju bli skribent här på UM, fast det kanske är värdelöst då man inte får något betalt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

du skulle passa som, bland annat, dagisfröken!!

aldrig i mitt liv när helvetet fryser till is

vill inte spendera dagarna med ungar som snorar och är OUPPFOSTRADE med tjuriga grisföräldrar...nooo thanks!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

*Viftar med kuken*

omöjligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

omöjligt

Menar att du kan arbeta med dessa kroppsdelar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

vet inte heller vill bli civlingenjör fysiker matematiker och massa megagrejer samt typ programmerare vara tjock inte ha liv men tjäna massa pengar sen vill jag vara assmart men det är jag men går bara i tvåan så kan ändå inte söka än fysik på GU så får man besöka CERN

härlig med drömmar:))))jaaaa chef över ekonomiavdelnin sak skulle jag også kunna bli o tjäna storkovan!!!!

Kalle på spången:

Du kan ju bli skribent här på UM, fast det kanske är värdelöst då man inte får något betalt.

nooo thanks!!!! jag vill ha en egen spalt isånnafall

angelizes skönhetsspalt

där man f¨år ställa skönhetsfrågor o jag tipsar!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Menar att du kan arbeta med dessa kroppsdelar.

har ingen snopp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Annars kan du ju bli hora eller porrstjärna. Det är ett jobb där du får bättre betalt än vilken kille som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

har ingen snopp

Andras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

sen svensklärare lr lärare

Ej högstadielärare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalle på spången:

Annars kan du ju bli hora eller porrstjärna. Det är ett jobb där du får bättre betalt än vilken kille som helst.

jag vill ha något som jag tkr är kul ha sex med fula främlingar med små svarta solglasöogn som de har i varenda porrfilm med bamsekuk är inte särskilt skoj no thanks!!!


   
SvaraCitera