Aviseringar
Rensa alla

vet inte hur jag ska gå vidare!!


Ämnesstartare

jag har nyss varit på ett ridläger där jag träffade en tjej och jag fick hennes msn men nu ska hon iväg på en språkresa och vara borta i 3 veckor och jag vill gå längre men vet bara inte hur jag ska göra det!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

vänta tills hon kommer hem.


   
SvaraCitera

vänta tre veckor ELLER råna en häst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som föregående


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

röstar på råna en häst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker att tre veckor känns som en ganska lång tid, vill inte att ett evetuelt intresse från hennes sida ska försvinna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skala cornflakes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och sen är det ju också det att jag inte riktigt vet hur jag ska gå tillväga när hon väl kommer tillbaka, ska jag fråga ut henne eller är det nåt annat som jag skulle kunna göra innan?


   
SvaraCitera

anonym800:

ka jag fråga ut henne eller är det nåt annat som jag skulle kunna göra innan?

Du kan bygga ett slott åt henne medans hon är borta... Eller bara stå ut med att hon kommer vara borta 3 veckor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

anonym800: ka jag fråga ut henne eller är det nåt annat som jag skulle kunna göra innan?

Du kan bygga ett slott åt henne medans hon är borta... Eller bara stå ut med att hon kommer vara borta 3 veckor.

tänker på vad jag ska göra när hon kommer hem.


   
SvaraCitera

anonym800:

tänker på vad jag ska göra när hon kommer hem.

Överraska henne men något najs.


   
SvaraCitera

va flitigt inne på msn när hon kommer hem, be om nummer och satsa. att ringa henne är en bra början. men under tiden nu är det bäst att du är sysselsatt, tiden utan henne kommer annars TA DÖD på dig. promise.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon kommer träffa en annan, alla tjejer som drar på språkresa gör det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

särskilt om det är i tre veckor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

hon kommer träffa en annan, alla tjejer som drar på språkresa gör det

det är nån internationell sak där det kommer ungar från en massa länder, tänker bara att man kanske inte startar nån seriös relation med någon från nåt annat land när manär 16 år.


   
SvaraCitera