Aviseringar
Rensa alla

Vet inte hur jag ska göra


Ämnesstartare

Hej hej. Jag har ett litet problem med tjejen min, hon tycker jag är alldeles för svartsjuk och hon har många gånger varit nära på att göra slut för det. Nu till saken. Hon pratar med en kille nästan varje dag och har gjort nu i drygt 2 månader enligt min tjej så har denna kille lyckats bli kär i min tjej ( dom har bara smsat så jag fattar inte hur han lyckades med det) iaf jag har alltid varit på min tjej och sagt att jag inte gillar att dom pratar som dom gör fast hon skiter i det och pratar med han i smyg alltså när jag inte är närvarande, hon tycker han är intressant också men inget mer. Men igår så bråkade vi lite granna om honom och sen sa hon att hon ville åka och träffa honom för hon har svårt för att vara ensam när jag inte är där för henne. Hon höll vid sitt ord och åkte 2 timmar bara för att få träffa honom, den dagen försökte jag nå henne på luren men hon svarade aldrig och tillslut sa hon att hon hade för lite batteri för att prata... Sen senare runt 12 på natten ringde hon och sa att inget hade hänt och att dom bara är kompisar.. Men just den natten kunde jag verkligen inte somna, jag mådde skit dåligt.. Jag är nu väldigt osäker på denna tjej för jag kommer inte kunna vara så mycket med henne i sommar så chansen att dom träffas igen är ju enormt stor och jag vill inte må så dåligt igen.. Måste ju tänka på sig själv också. Om ni har läst såhär långt så tack och kom gärna med förslag på hur jag ska gå till väga.


   
Citera

snälla
radbryt


   
SvaraCitera

grundregeln: prata med HENNE om det

men. Var lugn och inte förebrående. Men om ni ska kunna ha en relation måste ni kunna prata om grejer som är jobbiga för någon av er


   
SvaraCitera