Aviseringar
Rensa alla

Vet inte hur jag ska göra


Ämnesstartare

Okej, jag har ett dilemma… Det är så här att jag är en 19årig tjej som är oskuld och är sjukt trött på att vara det. Jag är väldigt sugen på att ha sex och har varit det lääänge. Orkar fan inte vänta längre. Har aldrig haft en pojkvän och det är anledningen till att jag är oskuld. Tidigare har jag nämligen velat vänta på ”den rätta” men nu vet jag inte längre. Känns som att jag går miste om en av de bästa sakerna i livet. Funderar på om jag bara ska få det överstökat och ha sex med någon kille jag är attraherad av och träffat på en klubb typ. Samtidigt så är det jag helst skulle vilja att förlora oskulden med en kille jag älskar och är tillsammans med. Men jag vet ju inte hur länge det kommer dröja innan jag får en pojkvän, det kan ju ta två år. Det är inte så lätt att hitta någon att bli kär i. Och jag pallar inte vänta så länge! 
Snälla, hjälp mig. Vad tycker ni jag ska göra? Vad är bäst? 


   
Citera

Spela fortnite <3


   
SvaraCitera

Asså Jag tycker du ska vänta tills du hittar någon du älskar.. Du kan bara förlora oskulden en gång liksom. Vill du kasta bort den på någon snubbe du hittar ute som skiter totalt i vad du känner o så? 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för svaren! Tror ni har rätt faktiskt 🙂 


   
SvaraCitera

törnrosa99:
Tack för svaren! Tror ni har rätt faktiskt 🙂 

Känns ju lite dumt att förstöra din dröm för att du vill bli av med oskulden liksom :/ 


   
SvaraCitera

Ja tkr du ska köra på nån du tycker ser bra ut. Ja förlorade den med en person ja nt kände då o känner nt han idag heller hahah men ja lever o ångrar d nt. D ba sex lixom


   
SvaraCitera

spara den till den du är kär i skulle jag säga


   
SvaraCitera

Tycker du ska ta första bästa bara. Det gör ju alla ändå! 


   
SvaraCitera

Jag tror att du kommer vara väldigt nöjd över dig själv om du väntar på någon du är kär i. Men detta kan bara du veta själv.


   
SvaraCitera

Det är fel sätt att angripa det tycker jag, tror inte på "den rätte" i den bemärkelsen att nån perfekt bara dyker upp. Ingen är perfekt och man måste alltid jobba för att få något. Jag har lärt mig något nytt av alla mina kärleksrelationer, och ser inget negativt med att göra saker man mår bra av. (Förutsatt att det inte skadar någon annan etc ni vet allt sånt där)


   
SvaraCitera

jag är själv inte intresserad av att vidröra ens privata del på några år så jag skulle motså det om jag vore du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Spela fortnite <3

Va inte så oseriös 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, jag har kommit fram till att jag ska vänta tills jag träffar någon jag är kär i. Visst sex är skönt men jag har ändå väntat så länge så känns ovärt att förlora oskulden till nån random kille. Tack för alla kloka svar Hjärta


   
SvaraCitera

fan Rodnar


   
SvaraCitera

törnrosa99:

Va inte så oseriös 🙁 

Ta det lugnt unga dam det är jag Adam.


   
SvaraCitera