Aviseringar
Rensa alla

Vet inte hur jag ska göra?


Ämnesstartare

Hej allihopa. 
Kärleks problem igen då. 

Nu är det så att jag är "kär" i en kille. Han är 1 år äldre än mig, bisexuell och han bor ungefär 2-3 timmar bort. (Vi har känt varandra i ungefär 4-5 månader.)

Vi har träffats 3 gånger nu och jag vet själv att jag gillar honom. Är dock osäker på hur han känner. Han vet hur jag känner för honom men har sagt att han inte riktigt vet vilket kön han trivs bäst med. (Eller snarare vilket kön han kommer "välja".) 
Men ändå så känns det som om han ändå gillar mig. Vi kramas alltid, äter ute, ger presenter till varandra och till och med myser tillsammans. :/ 

Jag känner mig liksom helt tom när han åker hem efter att ha varit och hälsat på. Och jag vill så gärna att vi ska "bli" någonting. Är det något jag måste fixa eller måste han få tänka ut det själv?


   
Citera

Ja, låt han komma fram till det själv.. 


   
SvaraCitera

låt honom tänka på det själv och vänta ut honom. Tror han bara blir stressad om du skule försöka "hjälpa honom"


   
SvaraCitera

Lovestuff:  Jag känner mig liksom helt tom när han åker hem efter att ha varit och hälsat på.

Jag förstår hur du känner. Ett tips är att hitta på andra saker. Så att du även kan känna dig lite mindre tom utan honom. Hoppas det går din väg.


   
SvaraCitera

Ta den i tvåan så slipper han bestämma sig vilket kön han gillar bäst .


   
SvaraCitera