Aviseringar
Rensa alla

Vet inte hur jag ska känna mig...


Ämnesstartare

Skulle var hos en kompis(tjej) efter ett kalas det börja som vanligt vi satt oss lite vid dator, prata spela spel såg på film. Ungefär klockan ett la vi oss för att sova. Som vanligt när man sover över fixa vi en madrass som jag ska sova på när vi har lagt oss börjar vi prata om allting. Lite då och då börjar hon säga att hon kommer ramla ner på min säng, hon gör det inte men efter ett tag ramlar hon ner. Vi lägger oss under samma täcke gossar håller hand, kramas. inge hångel osv. vi pratar om allt samtidigt som vi myser vi ligger där till ungefär fem sen somnar jag… men problemet är att Jag vet inte hur jag ska känna mig… Glad? Orolig? Kär? Har aldrig haft någon sån här upplevelse. Tidigare har hon också sagt att hon inte tyckte om någon men jag vet inte har det ändrats? [tard]
Någon som känt något liknande? Snälla svara
/ skum snubbe


   
Citera

Olalala:

Jag vet inte hur jag ska känna mig… Glad? Orolig? Kär?

hur ska vi veta hur du känner dig [zzz]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

hur ska vi veta hur du känner dig


   
SvaraCitera

Du är KÄR
här får du en present: Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FAN vill inte vara kär [tard] Blir bara galen [shake]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

hur ska vi veta hur du känner dig [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olalala:

FAN vill inte vara kär Blir bara galen

Cheers to that! [bigcheers]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

hur ska vi veta hur du känner dig

Blivande_japan:

enhimmelskdrog: hur ska vi veta hur du känner dig

Lejonhjärta:

enhimmelskdrog: hur ska vi veta hur du känner dig

hur ska han veta hur han känner sig, det är väl snarare frågan.


   
SvaraCitera

Olalala:

Vi lägger oss under samma täcke gossar håller hand, kramas. inge hångel osv. vi pratar om allt samtidigt som vi myser vi ligger där till ungefär fem sen somnar jag…

Mysigt 🙂

Det behöver inte betyda någonting, om det är det du är rädd för. Det verkar som om ni kommer bra överens bara, och att hon litar på dig.


   
SvaraCitera

lol troll eller icke nått puberteten.


   
SvaraCitera

men vafan, varför knullade du henne inte? är du korkad eller har du bara väldigt liten penis?[confused]


   
SvaraCitera