Aviseringar
Rensa alla

Vet inte min läggning


Ämnesstartare

Jag är på G med en tjej, men mitt problem är att jag alltid bli kör i någon som bor flera timmar ifrån. Jag har varit kär i två tjejer, men jag har också varit tillsammans med en kille. Detta gör mig jätte stressad. Och om jag kommer på min läggning hur ska jag berätta det för mina föreldrar? Mamma är inget problem att berätta för men pappa och min bror och resten av släkten. Jag stör mig jätte mycket på när folk frågar hur går det med killarna och dom tar det så uppenbart. Min fråga: hur får man reda på sin läggning?
(sorry om jag skriver förvirrande jag har dysleksi)


   
Citera

Det låter ju som att du är bisexuell. 


   
SvaraCitera

Gissar att du antingen är bisexuell eller homosexuell. Det kan vara svårt att veta säkert vad man har för sexuell läggning, särskilt när man är ung och det är inget man måste ha bråttom med att veta heller. Tycker inte inte du bör stressa med att berätta vad du har/kanske har för sexuell läggning heller, du kan ju om du vill börja med att berätta om dina funderingar för din mamma och sedan vänta med att berätta för resten av familjen och släkten tills du känner dig mer redo.


   
SvaraCitera