Aviseringar
Rensa alla

Vet inte om jag gillar honom!!!


Om du säger vad du tycker om honom någon gång då ni träffas ska du vara lugn och inte otrevlig eller så utan bara säga vad du tycker så förstår han nog 🙂

lite synd bara att han hade tagit droger och så, de som tar droger och dricker blir ju förändrade men ja i detta fall är det nog ingen fara än iaf. sen kan du säga att han gör saker som med drogerna som inte är något bra oc hatt ni inte passar helt enkelt. Det kan aldrig bli bra att bli ihop med en narkoman, de kommer stjäla en grejer bara för att köpa knark. Hörde från min mamma faktiskt som kände någon som hade ett barn som var narkoman (mamma till barnet) som släppte in fanskapet och han snodde bara grejer och stack.

Hoppas det känns bättre för att att ha fått lite information och så, det blir nog bra 🙂 om det är något mer kan du skicka ett meddelande till mig eller här 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flaisy_: Jag vet, men knark har alltid känts som något värre

Det är för att du är okunnig 🙂 Alkohol hamnar ofta högre i listor än flera droger som är illegala när man pratar om hur skadliga droger är. 

Enda anledningen till att alkohol är lagligt (och exempelvis inte cannabis) är att vi har druckit alkohol så länge vi kan minnas mer eller mindre. Det har alltid funnits och om staten skulle försöka förbjuda detta rusmedel så skulle den regeringen inte sitta kvar länge 🙂

Flaisy_: Ja, det låter rimligt, men jag har fått sådan uppmärksamhet innan utan att ha fortsatt att "dejta" de personerna

Kan ju bero på hur ditt liv ser ut i övrigt. Ibland är man mer mottaglig för uppmärksamhet. Säger inte att det är så, men känn efter och gör inget förhastat 🙂


   
SvaraCitera

Flaisy_:

Men ska jag träffa honom en sista gång som vanligt och sedan dumpa honom en gång efter det? Eller ska jag dumpa honom direkt? Vi har ju som sagt inte träffats på över 2 veckor ShockeradMessade honom igår och föreslog att vi skulle träffas någon dag... Skeptisk

Två veckor är inte så lång tid, har han svarat än?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ganska uppenbart att du inte gillar honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
Om du säger vad du tycker om honom någon gång då ni träffas ska du vara lugn och inte otrevlig eller så utan bara säga vad du tycker så förstår han nog 🙂

lite synd bara att han hade tagit droger och så, de som tar droger och dricker blir ju förändrade men ja i detta fall är det nog ingen fara än iaf. sen kan du säga att han gör saker som med drogerna som inte är något bra oc hatt ni inte passar helt enkelt. Det kan aldrig bli bra att bli ihop med en narkoman, de kommer stjäla en grejer bara för att köpa knark. Hörde från min mamma faktiskt som kände någon som hade ett barn som var narkoman (mamma till barnet) som släppte in fanskapet och han snodde bara grejer och stack.

Hoppas det känns bättre för att att ha fått lite information och så, det blir nog bra 🙂 om det är något mer kan du skicka ett meddelande till mig eller här 🙂

Tack, det ska jag använda mig av GladSkulle inte direkt säga att han är någon narkoman, som jag har fattat det har han väl mest provat på några gånger eller ngt sånt Förvirrad GladTack igen för hjälpen! Glad hör av mig till dig om det behövs Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:
Det är för att du är okunnig 🙂 Alkohol hamnar ofta högre i listor än flera droger som är illegala när man pratar om hur skadliga droger är. 

Enda anledningen till att alkohol är lagligt (och exempelvis inte cannabis) är att vi har druckit alkohol så länge vi kan minnas mer eller mindre. Det har alltid funnits och om staten skulle försöka förbjuda detta rusmedel så skulle den regeringen inte sitta kvar länge :)Kan ju bero på hur ditt liv ser ut i övrigt. Ibland är man mer mottaglig för uppmärksamhet. Säger inte att det är så, men känn efter och gör inget förhastat 🙂

Haha, ja det kan jag erkänna att jag är ;)Jag ska inte göra något förhastat 🙂 är 99 % på att jag ska lämna honom 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finstrumpan:

Två veckor är inte så lång tid, har han svarat än?

Jo, det tycker jag verkligen med tanke på att vi båda bor i samma lilla kommun 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låt oss säga såhär: hade du gillat honom på det viset hade du märkt det vid det här laget och inte behövt fråga oss

Man kan inte dumpa någon på ett snällt sätt, och eftersom att ni ändå (av vad jag förstått av att läsa din text) inte riktigt har inlett ett förhållande ännu ser jag inga problem med att bara på ett lugnt och odramatiskt sätt avsluta det ni har/hade på gång genom att säga att det har varit en bra tid (om du tycker det) men att du inte är intresserad av något mer än det ni haft.


   
SvaraCitera

Flaisy_:

Jo, det tycker jag verkligen med tanke på att vi båda bor i samma lilla kommun 🙂

Hahah, är det sådär att man möter alla invånare på en tio-minuters runda kring stan? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finstrumpan:

Hahah, är det sådär att man möter alla invånare på en tio-minuters runda kring stan? 

Haha, typ ;)Jag går i skolan i samma by som han bor och det är 15 min mellan våra hem med bil 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:
Låt oss säga såhär: hade du gillat honom på det viset hade du märkt det vid det här laget och inte behövt fråga oss

Man kan inte dumpa någon på ett snällt sätt, och eftersom att ni ändå (av vad jag förstått av att läsa din text) inte riktigt har inlett ett förhållande ännu ser jag inga problem med att bara på ett lugnt och odramatiskt sätt avsluta det ni har/hade på gång genom att säga att det har varit en bra tid (om du tycker det) men att du inte är intresserad av något mer än det ni haft.

Jag har idag till 100% bestämt mig för att avsluta det :)Måste bestämma en dag snart och träffa honom så att jag kan säga det och sedan direkt efteråt åka hem...Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flaisy_:

Jag har idag till 100% bestämt mig för att avsluta det :)Måste bestämma en dag snart och träffa honom så att jag kan säga det och sedan direkt efteråt åka hem...Skeptisk

Det låter bra, ta det som det kommer och don't overthink för då kan det sluta med att du ändå inte får fram det du har att säga. Det kommer bli så bra så, lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:

Det låter bra, ta det som det kommer och don't overthink för då kan det sluta med att du ändå inte får fram det du har att säga. Det kommer bli så bra så, lycka till!

Tack, hoppas att han tar det bra 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkte bara uppdatera med att jag lämnade honom för drygt en vecka sedan. Blev tyvärr på sms eftersom att jag inte hade träffat honom på ca 2 veckor...   :/

Det blev ett långt sms som jag skrev så snällt och fint som det bara gick Glad Dock fick jag inget svar på detta och skrev då ett nytt sms där jag bad om förlåtelse och ville veta hur han kände. På detta fick jag svaret: "känner inget speciellt"....  :/ 


   
SvaraCitera

Flaisy_:
Tänkte bara uppdatera med att jag lämnade honom för drygt en vecka sedan. Blev tyvärr på sms eftersom att jag inte hade träffat honom på ca 2 veckor...   :/

Det blev ett långt sms som jag skrev så snällt och fint som det bara gick Glad Dock fick jag inget svar på detta och skrev då ett nytt sms där jag bad om förlåtelse och ville veta hur han kände. På detta fick jag svaret: "känner inget speciellt"....  :/ 

Då vet du att han inte var din typ, vissa har tappat sina känslor så vad som än händer så gör det inte dem så mkt även fast de kan bli ledsna efteråt. Men eftersom att han kanske inte verkar som den bästa pojkvännen för Dig så glöm honom och hitta någon du känner känns rätt.

PS: lär känna någon även fast han inte är snygg eller känns fel i början eller inget alls kan vara rätt ändå.

Lycka till med letandet! du får gärna meddela mig eller skriva här eftersom att jag följer den här vad det nu heter 🙂


   
SvaraCitera