Aviseringar
Rensa alla

Vet inte om min "vän" igentligen vill va min vän


Ämnesstartare

Hej jag fick en ny vän för ca 2 månader sedan. Vi träffades och allt var superbra och kul vi träffades kanske 5 gånger men har nu inte träffats på kanske 1 månad. Jag hörde av mig igår för att fråga om det va något som va fel eller om de va något som gjorde att hon inte ville ses. Hon Svarade då detta:

"omg har legit bara väntat på att du ska skriva att du är i *stad* igen!! Senaste gången vi sågs så skulle du ju upp till din mamma och ser på din story att du är i *stad* hela tiden så väntar ba på att du kommer tillbaka❤️❤️"

(Skilda föräldrar)

förstår verkligen inte om hon bara gör så för o vara snäll eller för att hon inte vågar säga sanningen eller om hon faktiskt vill vara vänner.
Hur ska jag vet vad hon vill, vill ju inte var för på och jobbig men tycker det är väldigt jobbigt att inte veta vad hon vill och det känns som man gjort något fel?

tacksam för svar 


   
Citera

hon kanske faktiskt inte gör så för att vara snäll eftersom hon är såsom person. du kan väl ta och snacka med henne om det finns nånting som hon går och undrar öve.rShockerad


   
SvaraCitera
Towe
 Towe

Hon kanske har lite svårt att själv ta initiativ och faktiskt fråga om man ska träffas. Jag är själv en sådan person och det beror mest på att jag är rädd för att bli utesluten eller ignorerad. Hon kanske själv inte vill ses som för "klängig".

Hon kanske bara helt enkelt trodde att du var i en annan stad och därför inte kunde hänga. Om du fortsätter ha kontakt med henne så kommer det nog gå upp för dig om hon är en person som "frågar" eller är mer "tillbakadragen".
Se bara till att inte lägga massa energi på en person som inte ger tillbaka någon (:


   
SvaraCitera