Aviseringar
Rensa alla

vet inte vad han menar ?


Ämnesstartare

det är en kille som heter simon.
när vi träffas så håller han mig i handen , pillar mig i håret och sånt. <- det verkar som att han gillar mig.
sen helt plötsligt så kan han säga "åhhhh den tjejen är sjukt sexig!"

tex igår , vi snackade i telefon.
då sa han : du är så fin.
sen efter fem minuter sa han : du är min bästavän.

och jag blir sjukt förvirrad...vad tror ni att han menar med detta ? [shake][tard]


   
Citera

alltså om han gillar dig betyder det inte att alla andra blir osexiga!!!


   
SvaraCitera

Oh gud så knepigt. Har varit i samma form av dilemma tidigare, givetvis med en tjej. Men var uppriktig och fråga hur situationen mellan er är, det är det enda sättet för både han och dig skall nå ro.


   
SvaraCitera

FRÅGA HNM
OK bra
*tråd låst*


   
SvaraCitera

Finner inga motsägelser.


   
SvaraCitera

hur gammal är pööjken??


   
SvaraCitera

Victor Ahlén:

var uppriktig och fråga hur situationen mellan er är

Han kanske är osäker på om du vill vara mer än vänner?


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Nachac:

Finner inga motsägelser.


   
SvaraCitera

Det är ej så konstigt att "mysa" med sina vänner [wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Han kanske är osäker på om du vill vara mer än vänner?

Givetvis, alla dessa känslor är ett hav av trissel och trassel. Så jag övervägde förslaget om att fråga uppriktigt för det är trots allt ett faktum att båda kommer påverkas negativt av att leva i fullkomligt ovetande av vad den ena har för känslor riktat gentemot den ena. Jag kände att jag ville bara ge ett kort och gott förslag.

Men som du nämnde det. Han kan givetvis vara osäker. Jag har vart i precis samma sits om så är fallet.


   
SvaraCitera
mynona

Han har gett ett svar:

elinsimonsson:

sen efter fem minuter sa han : du är min bästavän.

Visst kan han vara fysisk utan att vara kär i dig. Det kanske han är även med andra kompisar. Om han är kär skulle han troligen inte säga att andra är sexiga inför dig. Men sådant handlar alltid om personlighet - han kan tex säga att andra är sexiga för att testa din reaktion osv - och därmed kan du nog bedöma den här saken bättre om du bara litar på din instinkt.


   
SvaraCitera

Victor Ahlén:

Men som du nämnde det. Han kan givetvis vara osäker. Jag har vart i precis samma sits om så är fallet.

Citerade dig bara för att jag tyckte det var bra ett bra förslag du kom med. Du verkar vara mycket kunnig inom detta område. [wink]


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Citerade dig bara för att jag tyckte det var bra ett bra förslag du kom med. Du verkar vara mycket kunnig inom detta område.

Jaha, då uppfatade jag nämligen det tok fel. Jag antog att du förde fram ett argument eller lika så en sida av mitt förslag. Men men, ingen skada skedd givetvis.

Men sedan kunnig och kunnig. Detta är trots allt inget man kan läsa i en bok. Det är en del av livets lära. Bestående av erfarenheter och minnen, sorgsna som kära. Det är utifrån sådant man får en betydligt större inblick över diverse ting, exempelvis detta dilemma våran kära Elinsimonsson har.


   
SvaraCitera

Victor Ahlén:

Jag antog att du förde fram ett argument eller lika så en sida av mitt förslag. Men men, ingen skada skedd givetvis.

Jo, jag märkte att det såg ut som så nu på efterhand.

Victor Ahlén:

Men sedan kunnig och kunnig. Detta är trots allt inget man kan läsa i en bok. Det är en del av livets lära. Bestående av erfarenheter och minnen, sorgsna som kära. Det är utifrån sådant man får en betydligt större inblick över diverse ting, exempelvis detta dilemma våran kära Elinsimonsson har.

Så sant så. Fast erfarenhet är också en sorts kunnighet tycker jag. En av den bästa sortens, för man förstår så mycket mer genom att vara med om saker än vad man gör när man läser en bok. Det är nog just därför man vänder sig till UM, för att få praktiska förslag av människor som har varit med om det ena och andra.


   
SvaraCitera