Aviseringar
Rensa alla

vet inte vad han menar ?


Hjärtlös:

Så sant så

Ja gud ja. Givetvis! Nu talar vi samma språk. Jag finner personligen att alla dessa minnen och erfarenheter som något vilket formar mig och vägleder mig. Till det positiva, med en positiv inställning. Allting har givetvis två sidor, det är bara ett faktum om vilken sida man vill se. Jag skulle aldrig ha denna inblick och syn till livet och framför allt känslor och kärlek om det givetvis inte vore för mina tidigare erfarenheter. Så jag är oerhört tacksam över vad jag upplevt.

Hjärtlös:

Det är nog just därför man vänder sig till UM, för att få praktiska förslag av människor som har varit med om det ena och andra.

Jag håller lika så med. Har ställt en fråga en gång eller gjort en tråd en gång för den delen, angående gymnasie val. Det var oerhört konstruktivt då jag bildade mig en uppfattning vilket jag aldrig tidigare upplevt genom att läsa böcker.


   
SvaraCitera

Victor Ahlén:

Jag finner personligen att alla dessa minnen och erfarenheter som något vilket formar mig och vägleder mig. Jag skulle aldrig ha denna inblick och syn till livet och framför allt känslor och kärlek om det givetvis inte vore för mina tidigare erfarenheter. Så jag är oerhört tacksam över vad jag upplevt.

Jag känner samma sak. Även det negativa som har hänt mig har gett mig nya insikter som jag har fått användning av senare. Just när man är med om något kanske det känns hopplöst och man tänker att det inte är nödvändigt alls, men oj vad det känns bra att efteråt kunna hjälpa någon som sitter fast i samma situation!

Victor Ahlén:

Det var oerhört konstruktivt då jag bildade mig en uppfattning vilket jag aldrig tidigare upplevt genom att läsa böcker.

Nej, "faktaböcker" känns så platt på något sätt..


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Jag känner samma sak.

Det som hänt mig personligen relaterat til kärlek har till största del upplevt som negativt. Så vi sitter i samma båt. Det är dem negativa händelserna vilket har härdat mig, så det har verkligen hjälpt mig att gro som individ inombords, verkligen. Men som du nämner det. Det känns så oerhört givande att det verkligen känns att man bidrar.

Jag läste nämligen i en gammal tråd Elinsimonsson lade ut så skall hon besöka sin älskare ikväll. Vi får hålla tummarna.


   
SvaraCitera

Victor Ahlén:

Det som hänt mig personligen relaterat til kärlek har till största del upplevt som negativt. Så vi sitter i samma båt. Det är dem negativa händelserna vilket har härdat mig, så det har verkligen hjälpt mig att gro som individ inombords, verkligen. Det känns så oerhört givande att det verkligen känns att man bidrar.

Jo, mina negativa erfarenheter har fått mig att blunda för kärleken. Jag har blivit skrämd på sätt och vis och dragit mig lite tillbaka. Då är det skönt att hjälpa andra så att inte samma historia upprepas.

Victor Ahlén:

Jag läste nämligen i en gammal tråd Elinsimonsson lade ut så skall hon besöka sin älskare ikväll. Vi får hålla tummarna.

Ja det får vi göra! [y]


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Jo, mina negativa erfarenheter har fått mig att blunda för kärleken. Jag har blivit skrämd på sätt och vis och dragit mig lite tillbaka. Då är det skönt att hjälpa andra så att inte samma historia upprepas.

Jag själv har mer eller mindre bara blivit försiktigare och betydligt mer skygg till att "älska". Men men, det är till det bättre och det sämre.


   
SvaraCitera

Victor Ahlén:

Jag själv har mer eller mindre bara blivit försiktigare och betydligt mer skygg till att "älska". Men men, det är till det bättre och det sämre.

Oj.. aa. Jag har t.o.m svårt att lita på människor. Tror att jag ska bli huggen i ryggen.


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Oj.. aa. Jag har t.o.m svårt att lita på människor. Tror att jag ska bli huggen i ryggen.

Sånt är verkligen livet. Men en bra början är givetvis att lita på sig själv och framför allt tro på sig själv. Innan du kan finna tillit hos andra.


   
SvaraCitera

Victor Ahlén:

Sånt är verkligen livet. Men en bra början är givetvis att lita på sig själv och framför allt tro på sig själv. Innan du kan finna tillit hos andra.

Ja, jag försöker göra det. Har börjat leva lite annorlunda nu för jag blev illa tvungen. Jag kommer nog lära mig med tiden men förblir nog lite tillbakadragen för att vara på den säkra sidan.

Vi kanske inte borde gå Off topic och förstöra Elins tråd. [blush]


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Vi kanske inte borde gå Off topic och förstöra Elins tråd.

Vi är då en aning off topic. haha.

Hjärtlös:

Jag kommer nog lära mig med tiden

Gud ja, givetvis. Allting tar sin lilla tid.


   
SvaraCitera

Han gillar dig som vän.
Han gillar dig mer än en vän.

Vad vet jag? Vad vet du?
Det enda du kan göra i detta läge är att fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för alla tips !! [y]


   
SvaraCitera