Aviseringar
Rensa alla

Vet inte vad jag ska göra..


Ämnesstartare

Hej!
Vet inte riktigt vad jag ska göra i min situation som jag är i nu. Det är såhär: Sedan i september förra året började jag och en tjej att gilla varandra (vi kände varann sedan innan), hon bodde ca 30 mil bort =/. Vi snackade nästan varje dag och kom riktigt nära varandra. Så i november någon gång åkte jag upp till henne och allt kändes så bra innan, kändes som det skulle bli vi.. Men sen var hon osäker på om hon klarade avståndet men jag kände att jag kunde klara det, så jag väntade och väntade på ett ja eller nej och mådde inget vidare under den tiden. Tänkte på det nästan hela tiden och hon betedde sig lite konstigt ibland. Så i jul så går jag in på bilddagboken och så helt plötsligt från ingenstans så ser jag där att har hon en pojkvän! Blev helt jävla knäckt, totallurad. Hon sa nej till mig pga avståndet sa hon, men hennes kille bor ca 35 mil bort och en av hennes föräldrar bor där så hon är där ibland. Går det att känna sig mer värdelös?

Efter det säger hon att hon fortfarande älskar mig, som kompis och jag betyder jättemycket för henne. Har knappt pratat med henne efter det, kanske senast 1 och en halv vecka sen. Får massa kedjesms hela tiden och hon undrar varför vi inte bara kan vara vänner och varför vi inte kan snacka utan att jag ska vara sur på henne..

Vet inte vad jag ska göra, är alltid en sån som vill vara vänner med andra och inte ovänner men jag vet inte om jag klarar detta, känner hennes kompisar med så kommer nog säkert träffa henne någon gång framöver..

Någon som har något tips eller synpunkter?

Vet inte vad jag ska göra


   
Citera
Ämnesstartare

1221:

Hej!

hon förtjänar inte vara en kompis tkr jag.. så länge du e säker på att hon lurat dig [rolleyes].
du kan ju låtsas att le och sånt när du träffar henne, man vet aldrig när man ska bli lurad nästa gång [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StoraHimlen:

så länge du e säker på att hon lurat dig [rolleyes]

Hon har inte lurat mig så, bara att jag kände mig lurad om du förstår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1221:

Men sen var hon osäker på om hon klarade avståndet men jag kände att jag kunde klara det, så jag väntade och väntade på ett ja eller nej och mådde inget vidare under den tiden.

kan du läsa det ja citerat.. när man läser det så får en bild att du fråga henne om hon skulle bli din flickvän, men hon vägra svara direkt [rolleyes]. iaf om hon inte lurat dig så behöver du inte vara ledsen, hon kanske tyckte om dig som en "vanlig" vän medan du inte förstod det hon kände [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StoraHimlen:

kan du läsa det ja citerat.. när man läser det så får en bild att du fråga henne om hon skulle bli din flickvän, men hon vägra svara direkt [rolleyes]. iaf om hon inte lurat dig så behöver du inte vara ledsen, hon kanske tyckte om dig som en "vanlig" vän medan du inte förstod det hon kände [wink]

Hon sa att hon älskade mej och hon ville att det skulle bli vi, hon älskade mej, det sa hon men avståndet gjorde att hon tvekade. Skrev ihop det lite fort så kanske därför det blev en felaktig bild.


   
SvaraCitera

Hon ville väl bara va vän med dig för om hon kan bli tillsammans med nån 35 mil bort och inte med dig som bor 30 mil bort så är det väl självklart att hon inte hade känslor för dig


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera