Aviseringar
Rensa alla

Vet inte vad jag ska göra!


Ämnesstartare

Hej!
JAg vet inte hur jag ska ta alla dessa vibbar denna tjejen sänder ut!
Vi liksom snackar på mns varje dag och så, hälsar i skolan, har inte varit så mkt snack i skolan nu på sistone men det händer.
hon har nu börjat skriva <3 till mig, o sådant.
Startade dagens msn konversation med ÅHH VAD SOET DU ÄR! 😀
Jag bara HAHAH vrf det nu, och hon ne jag märkte det i skolan idag, att du ser väldigt söt ut. ANTAR att det är ett bra tecken, vi snackade på om dittan o dattan,

tills hon blev helt vriden, hon började skriva att alal killar hon skriver med blir sura på henne eftersom de fattar känslor för henne, sedan vil lhon inget med än bli vänn.
Så frågade hon om jag med hatade henne, så sa jag på ett mkt skojfriskt sätt, för jag ville hon skulle få en liten vink.

Så sa hon att hon ska sluta snacka med killar bla bla, så frågade hon mig hur en kille tänker på tjejer o hur han beter sig i hennes sällskap.

Jag vet inte om frågorna hade något med mig att göra, eller om jag bara ska låtas som att jag aldrig gillat henne?
Ska jag ge upp henne? eller är det värt att kämpa?
Jag kan inte tyda tjejer så bra tyvärr 🙁


   
Citera

Ge upp, hon är säkert också en hora. [zzz]


   
SvaraCitera

blodbad:

Ge upp, hon är säkert också en hora. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blodbad:

Ge upp, hon är säkert också en hora.

🙁 vi brukar skoja om det, så det hoppas jag inte


   
SvaraCitera

BroderGrim:

🙁 vi brukar skoja om det, så det hoppas jag inte

...Jag tror faktiskt inte att hon skojar. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blodbad:

..Jag tror faktiskt inte att hon skojar.

ne tack så mkt för ditt stöd


   
SvaraCitera

BroderGrim:

hon har nu börjat skriva <3 till mig, o sådant.

Halva inne liksom. [crazy]


   
SvaraCitera

BroderGrim:

ne tack så mkt för ditt stöd

Jag var faktiskt helt seriös. För första gången på tio år kanske. [sad]


   
SvaraCitera

Hon ser dig som en vän.

Förvänta dig ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BroderGrim:

Så sa hon att hon ska sluta snacka med killar bla bla, så frågade hon mig hur en kille tänker på tjejer o hur han beter sig i hennes sällskap.

Hon testar sin omgivning, vanligt bland tonårs tjejer, eller vanligt att tjejer gör det,
Sen kan hon ju vara intresserad av dig med. JAg vet inte. Var lite lite nonchalant mot henne,och se om hon kontaktar dig mer osv, join the game!


   
SvaraCitera

Idiotpod:

Hon ser dig som en vän.

Förvänta dig ingenting.

Låter som en vettig förklaring. [crazy]


   
SvaraCitera

ge upp att försöka förstå kvinnor, dom är ju ändå totalt meningslösa.


   
SvaraCitera

Låter som bekräftelsesök på hög nivå. [cute]
hade du velat vara elak hade du kunnat strunta i att ge henne den, då kommer hon säkert bli intresserad av dig för att du inte är som alla andra (så länge du inte är alltför elak, men att dra en mindre diss och säga att hon är ful eller så kanske kan få ner henne på jorden lite, så hon inser att alla inte existerar för att ge henne positiv uppmärksamhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att tjejer skriver <3 är inte konstigt... En tjej jag känner skickade <3 till alla hon kände(utom mig) och hon blev tsm med mig så jag vet inte, det är ju säkert olika från person till person.

Det där med att ni snackar varje dag kan ju vara positivt men man vet aldrig...

Love is unfortunately complicated [love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

Åh, ett shittest, så roligt. Inte ovanligt iofs, och jag tänker inte förklara mer här, skickar ett PM.


   
SvaraCitera