Aviseringar
Rensa alla

Vet inte vad jag ska göra..


Ämnesstartare

Ända sen jag var liten har jag haft eneklt för fantasi och kreativitet har alltid lekt med min kompis i skogen om att jag var i annan värld och så. Ända sen jag var liten kan jag förställa mig en hel värld och om jag kollar i ett rum kan jag typ förästella mig ett helt annat rum men jag typ låtsats ser det förstår ni? Jag vet att jag är i verkligheten men jag kan snabbt typ göra en hel ät ny värld. Jag vet dock inte vart jag ska göra av all kreativitet och nu låter det som jag skryter men det är inte meningen. Men ska man måla eller skriva böcker eller...blir typ galen om jag inte använder min kreativitet och fantasi. Ända sen jag var liten har jag drömt många mardörmar och kommer ihåg många av dem. Vill bara hitta någon hobby eller nåt. Något tips på vad jag kan göra?


   
Citera
Ämnesstartare

Insåg hur dumt det låter..hoppas ni fattar


   
SvaraCitera

Lär dig spela piano eller gitarr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lazarus:
Lär dig spela piano eller gitarr.

Jag älskar piano...men vet ej..


   
SvaraCitera

Det beror väl på vilket medium som är bäst för att uttrycka det du känner. Antingen så lär du dig ett instrument som Lazarus sa eller så kan du rita, måla, skriva böcker, dikta, dansa eller vad som än känns bäst för dig. Eller så kan du kombinera dessa och göra en musikvideo, en serietidning eller skriva ett manus till en film eller en teater. Det finns en massa  kul du kan göra, det är bara att prova dig fram tills du hittar något som passar bra (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sopptuna:
Det beror väl på vilket medium som är bäst för att uttrycka det du känner. Antingen så lär du dig ett instrument som Lazarus sa eller så kan du rita, måla, skriva böcker, dikta, dansa eller vad som än känns bäst för dig. Eller så kan du kombinera dessa och göra en musikvideo, en serietidning eller skriva ett manus till en film eller en teater. Det finns en massa  kul du kan göra, det är bara att prova dig fram tills du hittar något som passar bra (:

Tack ska föröska hitta på något


   
SvaraCitera

Så här känner jag mig varenda dag. När jag gick till plantagen såg jag öppningen till Spirited Away och alla mina flower boys där. Bara min syrra som förstår mig när jag förklarar vad det är jag ser. Dock tröttnar hon på det. Och jag tröttnar på mig själv. Fota med mobilen det du ser, läs på om alla möjliga fotovinklar så du kan hitta spännande perspektiv och sedan behöver du inte vara duktig på att måla eller lära dig måla från grunden. Jag kör alltid surrealism och naiv konst. Jag väljer ut ett hörn i mitt rum eller i badrummet där det finns många vaser och parfymer. Alla dessa former ritar jag av för att sedan lägga på ansikten, eller fönster och dörrar så har du gjort om skrivbordslampan till ett lustigt hus. Drömvärldar går även att bygga i Minecraft, eller liknande byggspel. Om du umgås med barn så kan du måla sagor och ge dem. Hjärta


   
SvaraCitera

Jag ska börja samla på lergökar av olika slag, då jag har svårt med att spela de vanliga musikinstrumenten med anledning till mina kramper osv. Sticka och virka är hur roligt som helst, man kan virka en hel värld av cupcakes och Pokemon figurer, eller broderi. Tyvärr inget jag kunde fortsätta med, så får satsa på lergökarna. Rullar ögonen


   
SvaraCitera