Aviseringar
Rensa alla

Vet inte vad jag vill


Ämnesstartare

Det här kommer nog att låta jättekonstigt när jag skriver det..

Jaja, det är meningen att jag ska påbörja min dagbehandling om ett par veckor. Grejen är den att jag kämpat massor hemma och lyckats undvika att ge uttryck för min ätstörning i 3 veckor nu. Ätit typ 3 ordentliga mål mat om dagen och skött mig bra bara för att orka med skolan så att jag kan ta studenten i år.

Nu när jag ändå kommit så "långt" känns det jättefel av mig att ta upp en plats på dagvården när det säkert finns någon annan som behöver den mer. Dessutom har jag stått emot min ätstörning i ungefär ett år för att klara skolan, jag har varit inne i den, men inte till hundra procent. Allt jag vill nu är att verkligen ge efter och bara dyka rätt in i den igen. Bara ge allt och få kilona att rasa, det skulle kännas så skönt!

Vet inte riktigt vad jag ville få ut genom att starta denna tråden, men är det någon som förstår? Vad tycker ni att jag borde jag göra?

Kärlek & allt sånt 🙂


   
Citera

Fan såg du ens ESC eller satt du och whinade istället över hur fet du är ?[confused]


   
SvaraCitera

spohei:

Vad tycker ni att jag borde jag göra?

Alltså, du verkar ju vara på väg ifrån allting så antingen så låter du det försvinna av sig självt, eller så söker du bara hjälp? Du behöver ju inte känna att du tar upp plats. Jag menar, behöver du hjälp så behöver du hjälp, oavsett hur illa det än är. Gör vad som känns bäst [smile]


   
SvaraCitera

köttfärssås:

Fan såg du ens ESC eller satt du och whinade istället över hur fet du är ?[confused]

du och gugge borde bli bannade från den här forumdelen


   
SvaraCitera

spohei:

Vad tycker ni att jag borde jag göra?

spohei:

Bara ge allt och få kilona att rasa, det skulle kännas så skönt!

det låter som det skulle behövas så jag tycker såklart att du ska påbörja behandlingen, du förlorar inte direkt något på det väl? sen finns det ju folk att prata med där och ni kanske tillsammans kommer fram till att du inte behöver någon behandling.

lycka till med allt. kram


   
SvaraCitera