Aviseringar
Rensa alla

Vet någon?


Ämnesstartare

Letar efter ett PC spel som jag såg för ett tag sedan men hittar tyvärr inte den videon. Det enda jag vet om spelet är att det är en svävande svart vålnad (man ser bara ryggen ) som typ hasar fram i öknen.

Vet någon viket spel det är?

Vet någon om det finns en länk eller så som funkar till en låt som heter Emilush ft caustic - kom kompis ? ( det är en utav hans gamla låtar.

Letar också efter ett tv spel som har ett intro där man ser ett par som går till en kulle och ser tjejens mamma. Dottern ropar på henne tror jag men får inget svar tillbaka. Mamman som verkar vara ett spöke faller ner från kullen och efteråt så börjar själva spelet. Miljön är typ blåsigt och regnigt och kusligt. Jag har fått höra att det kan vara spelet ghost men är osäker. Minns som sagt bara själva intron.

Tack på förhand och hoppas att någon vet något om dessa!


   
Citera

Något som liknar detta?
Image result for journey game


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Något som liknar detta?
Image result for journey game

Åh tack! Jag tror det är det spelet känns mest likt. Dock såg jag bara litegrann från den youtuberns video men tror faktiskt det är detta spelet. 


   
SvaraCitera

Josses94:

Åh tack! Jag tror det är det spelet känns mest likt. Dock såg jag bara litegrann från den youtuberns video men tror faktiskt det är detta spelet. 

Hoppas det är rätt, enda spelet jag kunde komma på som matchar din beskrivningParty


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Hoppas det är rätt, enda spelet jag kunde komma på som matchar din beskrivningParty

Ja tror faktiskt det är de spelet jag menade, dock så kommer jag ihåg att de inte stod vilket spel de var på youtuberns video där han körde spelet. Såg bara spelet i bakgrunden och såg då bara en konstig spel gubbe som typ gick långsamt i öknen och såg inte var de var för något, dvs vad deb skulle föreställa. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Hoppas det är rätt, enda spelet jag kunde komma på som matchar din beskrivningParty

Det är det spelet kom jag på nu, tack så mycket! 


   
SvaraCitera

Josses94:

Det är det spelet kom jag på nu, tack så mycket! 

Gött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du någon aning om de andra sakerna jag letar efter? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Gött

Har du någon aning om de andra sakerna jag letar efter? 


   
SvaraCitera

Josses94:

Har du någon aning om de andra sakerna jag letar efter? 

Vet du vad för sorts spel det är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Vet du vad för sorts spel det är?

Det är ett skräck spel. Ska kolla om de är gjort. 


   
SvaraCitera

Josses94:

Det är ett skräck spel. Ska kolla om de är gjort. 

Okej då har jag ingen aning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Okej då har jag ingen aning.

Har du läst beskrivningen? 


   
SvaraCitera

Josses94:

Har du läst beskrivningen? 

Ja, spelar aldrig skräck spel.


   
SvaraCitera