Aviseringar
Rensa alla

vet någon var greger_efg bor?


Ämnesstartare

fistforfight:

Molotovcocktail är nog alla fysiskt kapabla till att använda..

har även svartkrut...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säkra* källor säger att han bor i den lilla norrländska byn unntorp.

Dold text: inte speciellt säkra, men det hade varit fint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

har även svartkrut...

Det ena utesluter ju inte det andra... Fast en tunna krut känns mer coolt och cartoonigt[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han heter iaf Andreas på riktigt. Gillar inte att han har samma namn som jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet ifall du fattar vad jag menar[wink]

Dold text: fattar du?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kolla med mc_An eller vad han hette, han kunde ju iaf kolla upp massa andra UMares adresser [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tål inte den människan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I repeat:

fistforfight:

han har en hemlig liten grotta under drottningholms slott varifrån han opererar.. Schh! Detta är en högst hemlig piece of information som bör bevaras då det råkar ligga nationens intresse att detta supertroll skapat som ett makabert exeperiment på försvarsstabens order för ett antal år sen behålls hemligt in case of war.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hah, wtf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

unntorp

Jag hade nog snarare gissat på orter som Köttkulla, Fröslida, Njutånger, Frillesås, Kvinnaböske eller Klitten med tanke på hans numera beryktade eskapader och diverse fruntimmershistorier (varav en del med högst diskutabel sanningshalt). [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ökänd:

Jag hade nog snarare gissat på orter som Köttkulla, Fröslida, Njutånger, Frillesås, Kvinnaböske eller Klitten med tanke på hans numera beryktade eskapader och diverse fruntimmershistorier (varav en del med högst diskutabel sanningshalt). [wink]

i och med den bristande sanningshalten så tycker jag att unntorp har en riktigare klang, på något sätt. då får ingen för sig något. hur mycket sex tror du att de har i unntorp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Löddeköpinge.


   
SvaraCitera

In hell, I guess... nä, alla onda måste ha något gott i sig.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera