Aviseringar
Rensa alla

Vet ni varför det finns så mycket sjukdomar?


Lajnowh:

så nu fick jag det sagt

Okej det låter ju inte speciellt trevligt. Vad är det för speciell sjukdom då? Testa utländsk sjukvård som ofta är bättre än svensk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Okej det låter ju inte speciellt trevligt. Vad är det för speciell sjukdom då? Testa utländsk sjukvård som ofta är bättre än svensk.

Sjukdomen heter odödus ohärdus (skämt) Vill inte öppna mig mer nu, nej nu stänger jag mig.


   
SvaraCitera

Lajnowh:

så nu fick jag det sagt

fan va jobbigt[sad]


   
SvaraCitera

Typ negrer som kommer och gör så man blir sjuk ;<


   
SvaraCitera

De flesta sover i alla fall för lite. Den saken är säker.


   
SvaraCitera

jag tror faktist inte det var kikhostan som gjorde dig emo :S hur konstigt det än låter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pwnmage:

Typ negrer som kommer och gör så man blir sjuk ;<

du har fel

mlinden:

jag tror faktist inte det var kikhostan som gjorde dig emo :S hur konstigt det än låter

alla dina upplevelser ger konsekvenser fatta det.. sanning och konsekvens.


   
SvaraCitera

Lajnowh:

alla dina upplevelser ger konsekvenser fatta det.. sanning och konsekvens.

du tror du är så jävla smart va och försöker vilseleda mig med dina konstiga gåtor, men jag vet nog var vi har varandra 😉


   
SvaraCitera

Lajnowh:

du har fel

Det är sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för att dun inte tvättar händerna när du bajsar[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför måste han grabben i Eragon vara så snygg?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pwnmage:

Det är sant

det är sant att du har fel


   
SvaraCitera

Det är bara västerlänningar som får sjukdomar, vi är orena hundar och Allah straffar oss. Troende muslimer som följer koranen till 100% blir aldrig sjuka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lajnowh:

Det vet jag
Vill du inte veta vänligen vänd här..

Svar: För att vi får så mycket intryck på en dag hjärnan måste få vila från detta det gör den när vi sover... Men idag sover vi alldeles för lite en annan sak är ungdomar som kallar sig "nattmänniskor" de ljuger för på natten ska man sova.
Kroppen och immunförsvaret behöver dagsljus för att kunna bekämpa alla hemska sjukdomar som finns idag...

Jag säger sov på natten ut och jaga i skogen på dagen så finns inte depressioner och alla andra hemska sjukdomar i ditt liv. Peace out

Vad är det för nonsens? Det säger ingenting om varför det finns många sjukdomar. Enbart att immunförsvaret blir sämre.


   
SvaraCitera

Lajnowh:

det är sant att du har fel

Har du?


   
SvaraCitera