Aviseringar
Rensa alla

Vet ni vilka julklapp ni kommer få på julen


Ämnesstartare

Vet ni vilka julklappar ni kommer få till julen eller kommer ni inte få något alls. Jag vet vad jag kommer få


   
Citera

Kommer få pengar, mamma och pappa köper aldrig rätt.


   
SvaraCitera

Nej. Skulle vara tråkigt om man visste Galen


   
SvaraCitera

Ingen aning. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SDniklas:
Ingen aning. 

För mig stod det att du la ut detta inlägg 23:05 men jag läste det klart 23:03. Illuminati confirmed


   
SvaraCitera

Är i behov av strumpor så är ganska säker på att jag får det


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Minimario188 :

För mig stod det att du la ut detta inlägg 23:05 men jag läste det klart 23:03. Illuminati confirmed

Forumklockan som går före riktiga klockan.

OnT: Har ingen aning.


   
SvaraCitera

ingen aning, men kanske ett presentkort för körskolan


   
SvaraCitera

En katt


   
SvaraCitera
Zsasz

Kurtbosse:
Är i behov av strumpor så är ganska säker på att jag får det

Jag får alltid stumpor, det är nog den enda konstanta presenten jag får var år. Förutom det har jag ingen aning.


   
SvaraCitera

en ny omgång i depression lite kortspel pengar och en ny dator


   
SvaraCitera

PWr:
Nej. Skulle vara tråkigt om man visste Galen

Fel. Det är roligt och veta vad man får men det du inte tänkt på än är om du kommer få något extra? Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Jag kommer få dessa:20181207_220525.jpg
20181207_220552.jpg

Och hjälp med och hitta en plattång för mina pengar, men hjälpen uppskattas. Koreanska och japanska sockar har jag inte önskat mig i år, så det lär jag inte få. Möjligtvis handledsvärmare men har inte upprepat de. De kommer ha svårt och hitta nått till mig, så jag nöjer mig med klockorna och hoppas på rätt motiv. Fick en matta idag också, de hade hittat i sin källare och som jag visste skulle passa in i mitt rum. Hade inte väntat med och få den så snabbt. 

20181207_222337.jpg
Hoppas på nån totoro sak som suprise! 


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Fel. Det är roligt och veta vad man får men det du inte tänkt på än är om du kommer få något extra? Rullar ögonen

Ja alla är väl olika. Jag tycker i alla fall inte det är kul att veta vad man ska få. Vad är meningen med att ens slå in det då? Det roliga är ju spänningen och nyfikenheten. Är man verkligen så nyfiken om man redan vet vad det är?Galen


   
SvaraCitera

PWr:

Ja alla är väl olika. Jag tycker i alla fall inte det är kul att veta vad man ska få. Vad är meningen med att ens slå in det då? Det roliga är ju spänningen och nyfikenheten. Är man verkligen så nyfiken om man redan vet vad det är?Galen

Ja för man brukar glömma det Blinkegentligen inte, men vissa gör det. Däremot glömmer man vilket paket man slog in det i. Därför är paketöppning mycket roligare också. Man glömmer också vart man lagt paketen och kommer på det en vecka senare. Är personen inte hemma då brukar den som hittade paketet va ivrig med och öppna. 


   
SvaraCitera