Aviseringar
Rensa alla

Vetenskapliga bevis för Uri Gellers paranormala förmågor!


Ämnesstartare

Hare Krishna på er alla!

Det var ett tag sen sist jag var här, men nu har jag hittat nåt väldigt spännande som ni ska få se, nämligen vetenskapliga laboratorieundersökningar med den paranormale skedböjaren och tankeläsaren Uri Geller:

Häftigt, eller hur? [y]


   
Citera

ja!!!! hej dödsguden!!!!

[love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack och Hare Krishna, kära älskade vänner! [love]


   
SvaraCitera

Okej.


   
SvaraCitera

Länka din blogg igen, har tappat bort den bland alla mina bokmärken!


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Semi:

Länka din blogg igen, har tappat bort den bland alla mina bokmärken!

det gör han på sin sida om det är hans egen blogg du menar och göra det i tråden är reklam.


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Hare Krishna på er alla!

Hare Krishna!! [love]


   
SvaraCitera
Gifted

De som är sugna på lite vetenskap kan ju komma och se min
avhandling imorgon: http://www2.math.su.se/reports/2010/5/2010-5.pdf


   
SvaraCitera

Semi:

Länka din blogg igen

Semi:

!


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Hare Krishna på er alla!

Jag vet inte vad det är men jag får alltid känslan av att du måste vara som han här, på riktigt.


   
SvaraCitera

Det är alltid lika komiskt tycker jag när folk som är emot vetenskap använder produkter som kommer från vetenskapen (datorn, internet, elektricitet) för att försöka lura folk att tro att en bevisad lögnare och bluffmakare kan göra övernaturliga grejer med hjälp av tanken, och så försöker du bevisa det med hjälp av "vetenskap">.< haha! Du tror ju inte ens på vetenskap din tönt! Sluta lura i folk att du faktiskt använder vetenskap när du inte ens vet vad vetenskap är!
Gå tillbaks till skolan och få en riktig utbildning.


   
SvaraCitera

Marome:

och så försöker du bevisa det med hjälp av "vetenskap">.< haha! Du tror ju inte ens på vetenskap din tönt! Sluta lura i folk att du faktiskt använder vetenskap när du inte ens vet vad vetenskap är!

och vetenskap publiceras inte på youtube heller utan i vetenskapliga artiklar, och det ser det ut som han saknar...


   
SvaraCitera

James Randi on Uri Geller

LOL jag skrattar ihjäl mig>.< Så himla falsk den där Uri Geller är!


   
SvaraCitera