Aviseringar
Rensa alla

Vetenskapliga bevis för Uri Gellers paranormala förmågor!


Ämnesstartare

Semi:

Länka din blogg igen, har tappat bort den bland alla mina bokmärken!

Varsågod:

http://blogg.aftonbladet.se/snilleblixten

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marome:

Du tror ju inte ens på vetenskap

Jag tror visst på vetenskap, och Gud är den störste och intelligentaste vetenskapsmannen!

Vad jag däremot INTE tro på, det är pseudovetenskap som Big Bluff och emolutionen... [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

och vetenskap publiceras inte på youtube

Saken är ju den, som du inte verkar förstå, att de vetenskapliga undersökningarna av Uri Geller filmades!

OK? [y]


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Saken är ju den, som du inte verkar förstå, att de vetenskapliga undersökningarna av Uri Geller filmades!

nej visa mig papper publicerat annars har det inte hänt

OK?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

nej visa mig papper publicerat annars har det inte hänt

OK?

Vad har du emot filmbevisen? [confused]


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Vad har du emot filmbevisen?

alla kan göra youtube filmer... men för att något ska vara vetenskapligt måste det gå igenom peer review


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

alla kan göra youtube filmer... men för att något ska vara vetenskapligt måste det gå igenom peer review

Uri Geller gjorde ju bevisligen dessa tester på Stanford Research Institute, och lyckades bevisa sin paranormalitet, så vad är problemet?

Förresten så kommer han få ett eget program på Kanal 5 om några veckor, ska bli intressant att följa! [y]


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Uri Geller gjorde ju bevisligen dessa tester på Stanford Research Institute, och lyckades bevisa sin paranormalitet, så vad är problemet?

om det här nu stämmer och inte bara är trams så borde det ju finnas papper skrivet på det det är du som hävdar saker du ska hitta bevisen för dom...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

om det här nu stämmer och inte bara är trams så borde det ju finnas papper skrivet på det det är du som hävdar saker du ska hitta bevisen för dom...

Det finns ju massor av papper kring dessa bevis!

Har du överhuvudtaget ens sett bevis-filmerna till att börja med?

http://blogg.aftonbladet.se/snilleblixten?cid=141739 [y]


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Det finns ju massor av papper kring dessa bevis!

Har du överhuvudtaget ens sett bevis-filmerna till att börja med?

du har ingen aning om vad bbevis är tydligen. artiklar/avhandlingar skrivna av forskare från riktiga universitet.


   
SvaraCitera