Aviseringar
Rensa alla

Vf


Ämnesstartare

jag vill ju veta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
jag vill ju veta

veta vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

veta vad?

om det är obekvämt att gå utan kalsonger i jeans och varför du inte tycker om att ha på dig kalsonger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker att kalsonger är obekväma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*vrf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

om det är obekvämt att gå utan kalsonger i jeans och varför du inte tycker om att ha på dig kalsonger

Nej det är inte obekvämt, man känner sig fri! 

frukt:
*vrf

Vf? :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som utan trosor kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
som utan trosor kanske

kanske

fast killbrallor brukar vara lösare dessutom så det blir extra frihet

fast vårt dinglar mer så det jämnar väl ut sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

kanske

fast killbrallor brukar vara lösare dessutom så det blir extra frihet

fast vårt dinglar mer så det jämnar väl ut sig

som en kombination mellan att vara utan bh+trosor 

jag har aldrig byxor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

Jag tycker det är intressant att du och Ganon är ums nazister

Det är ju i princip bara ni två som råkar vara helt oförmögna att bidra med något till detta samtalet, bor hemma hos föräldrar och kan varken jobba eller plugga osv.

Om jag är nazist så är du stalinist. Sen är det rätt många på vänsterkanten som också bor hemma så där sprack din tes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Om jag är nazist så är du stalinist. Sen är det rätt många på vänsterkanten som också bor hemma så där sprack din tes.

Tror nt d1 fucktiskt, kan inte komma på någon annan än ni två här iaf. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar sommaren pga då kan man gå troslös. Det gillar fitty också mvh viker ut mitt intima liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

Tror nt d1 fucktiskt, kan inte komma på någon annan än ni två här iaf. 

Kolla i tråden "Vad tycker ni om folk som är 20+ och bor hemma?" så får du se. Sen om man ska vara teknisk så bor väl du bara i en studentlägenhet, vilken du måste flytta ut ur å snart du pluggat klart och tack vare den massinvandring du så ivrigt påhejar så är det inte det lättaste att få tag i bostad idag, vilket kanske innebär att du också måste flytta hem till mamsen. Åååh vad roligt det hade varit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Kolla i tråden "Vad tycker ni om folk som är 20+ och bor hemma?" så får du se. Sen om man ska vara teknisk så bor väl du bara i en studentlägenhet, vilken du måste flytta ut ur å snart du pluggat klart och tack vare den massinvandring du så ivrigt påhejar så är det inte det lättaste att få tag i bostad idag, vilket kanske innebär att du också måste flytta hem till mamsen. Åååh vad roligt det hade varit.

Ja för det är den enda anledningen till att det är brist på lägenheter? Det handlar inte alls om att man inte satsat på fler lägenheter? Och om vi ska jämföra invandrare som kommer till landet och en ensam person så brukar storleken på lägenhet vara en skillnad. En familj behöver en större lägenhet och en ensam person behöver oftast inte mer än en 1.a. Så de konkurrerar knappast med varandra i större utsträckning. 


   
SvaraCitera