Aviseringar
Rensa alla

vfr e det så lätt att få psykiska sjukdomar


Ämnesstartare

jättemånga som jag vet har ngt som dom säger är en sjukdom... ingen har ngn personlighet lr nånting som inte är sjukdom. vfr måste det jämt vara att det ska vara fel om man gör nåt som ingen sagt till en att göra?? bara för ingen annan gör så så är det stört... finns värre saker...


   
Citera
Ämnesstartare

för att världen är en ond plats


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

there's darkness in every heart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

101 dalmatiner:

jättemånga som jag vet har ngt som dom säger är en sjukdom

Som dom själva säger? Inte som läkare sagt? Då är det deras egna åsikt. Själv är jag raka motsatsen - känner ingen som är psykiskt sjuk. Känner nån enstaka person som inte är sådär jättestabil som du o jag o alla andra medelmänniskor, samt har känt nån jättelabil som hellre gör sig själv icke önskvärd och stöter sig med typ alla än o söker hjälp, men mer än så är det inte.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Som dom själva säger? Inte som läkare sagt?

både som de säger själva och efter att ngn läkare sagt det med

Storchen84:

Själv är jag raka motsatsen - känner ingen som är psykiskt sjuk.

jo jag e det ^^

Storchen84:

Känner nån enstaka person som inte är sådär jättestabil som du o jag o alla andra medelmänniskor, samt har känt nån jättelabil som hellre gör sig själv icke önskvärd och stöter sig med typ alla än o söker hjälp, men mer än så är det inte.

okej... jag är bara vän med konstiga personer så det e kanske dfr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

för att världen är en ond plats

nej.... jo men d måste döda alla onda!!!!!!![mad]

Chi Huang Ti:

there's darkness in every heart

visst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

101 dalmatiner:

jo jag e det ^^

Fast dig känner jag ju inte[crazy]

101 dalmatiner:

både som de säger själva och efter att ngn läkare sagt det med

Dom som bara säger det själva tycker jag inte att man ska räkna med, om man börjar kolla runt på nätet på vad man stämmer in på så kan varenda människa komma fram till att den har flera både psykiska och fysiska sjukdomar. Låt läkarna sköta sådant, och dom som säger att dom är si o så borde uppsöka läkare om dom nu är så övertygade om att det är så.

101 dalmatiner:

jag är bara vän med konstiga personer

Givetvis beror det ju på vilket sätt dom är konstiga, men det är oftare konstiga personer som är bättre vänner än icke-konstiga. Nu kan man ju visserligen vara konstig också utan att ha någon typ av åkomma, varken psykisk eller fysisk.

Nu ska jag springa o ta reda på vad fan det är som luktar brunt.

pusshej

Eller jag menar

Dusch o kran!

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Fast dig känner jag ju inte[crazy]

jo lite.... men jag hade en annan användare förut så det e inget konstigt om du inte vet det 😛

Storchen84:

Dom som bara säger det själva tycker jag inte att man ska räkna med, om man börjar kolla runt på nätet på vad man stämmer in på så kan varenda människa komma fram till att den har flera både psykiska och fysiska sjukdomar. Låt läkarna sköta sådant, och dom som säger att dom är si o så borde uppsöka läkare om dom nu är så övertygade om att det är så.

jag gillar inte läkare, de ljuger för mkt och säger typ att man har sjukdomar bara för att de ska tjäna pengar när d finns andra sätt att bli frisk än att äta mediciner och sånt

Storchen84:

Givetvis beror det ju på vilket sätt dom är konstiga, men det är oftare konstiga personer som är bättre vänner än icke-konstiga. Nu kan man ju visserligen vara konstig också utan att ha någon typ av åkomma, varken psykisk eller fysisk.

jaha....

Storchen84:

Nu ska jag springa o ta reda på vad fan det är som luktar brunt.

pusshej

Eller jag menar

Dusch o kran!

[love]

hejd då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

101 dalmatiner:

jo lite.... men jag hade en annan användare förut så det e inget konstigt om du inte vet det 😛

Mm, kommer ihåg nu, och kommer även ihåg vilken. Var det inte du som var med på den där mysiga skogsträffen? Fast även om det är du tycker jag ändå inte att jag känner dig. Jag menar, jag vet ju inget om dig, din ålder, var du bor, din(a) sysselsättning(ar), intresse(n), etc. etc.

Bara för att man träffat någon en gång behöver inte nödvändigtvis innebära att man känner personen.

101 dalmatiner:

jag gillar inte läkare

Inte jag heller, de är onda, speciellt tandläkare[mad]

101 dalmatiner:

när d finns andra sätt att bli frisk än att äta mediciner och sånt

Fast där är det inte läkarna som tjänar pengar, utan läkemedelsföretagen. O vilka pengar dom tjänar också, jävlar... Det som är lite komiskt i att det finns så mycket olika piller är att i en inte alltför avlägsen framtid kommer det finnas piller för precis ALLT, även dom mest obetydliga sakerna. Ska du på dejt, möte eller liknande? Då kan du välja - antingen tar du ett piller så du inte fiser alls, eller så tar du ett piller så att dina fisar luktar underbart. Vad dom luktar? Beror på vilket piller du tar! Är du trött på det tråkiga GULA kisset? Ta ett piller. Vilken färg den får beror på vilket piller du tar! Har du tråkigt? Ta ett piller (det kan man iofs göra redan idag, fast inte lagligt - än...)! Vill/behöver du ha en högre lön? Ta ett piller!

Etc. etc. etc...

101 dalmatiner:

hejd då

Det var bara min inbillning som bestämde sig för att den ska få mig att tycka att det luktar bränt. Vet inte varför, kanske för att jag skulle vakna till lite, eller nåt...

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej ^^, jo jag tkr man känner varandra lite ifall man har träffats


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

101 dalmatiner:

jag tkr man känner varandra lite ifall man har träffats

Jag ignorerar "officiella" definitioner av vissa saker och har mina egna, och min definition av att känna någon är när man träffar någon regelbundet och vet i alla fall lite grundläggande saker om personen. Vad nu den "officiella" definitionen är varken vet jag eller bryr mig om.

Så det du tycker kan lika gärna vara mer korrekt så att säga än det jag tycker.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orkar inte svara idiot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte meningen att skriva idiot, tar tillbaka det ifall du inte förstod att det är oseriöst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

101 dalmatiner:

orkar inte svara idiot

101 dalmatiner:

inte meningen att skriva idiot, tar tillbaka det ifall du inte förstod att det är oseriöst

hahahah gullig du är[bigsmile]Fast äh, hade du inte tagit tillbaka det hade jag bara varit tyken mot dig, inte värre än så[smile]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha,tack

svårt att veta med nån man inte känner, en del kan bli jättearga av en sån kommentar


   
SvaraCitera