Aviseringar
Rensa alla

vi är bäst på att ljugaz[cool]


Ämnesstartare

Du ljög... vad coolt...[tired]

Fö. så vill man fortfarande får jag fortfarande visa leg när jag handlar på systemet. Jag är fan 27 snart[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahhaA!!!!!!!!!! NAJS!!!!!!!! jag fick betala 1200 när jag var född 90:(


   
SvaraCitera

farbror gugge:

jo!

ok lite


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Fö. så vill man fortfarande får jag fortfarande visa leg när jag handlar på systemet.

men det får min 35 åriga kompis med [crazy] det e vanligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

hahahhaA!!!!!!!!!! NAJS!!!!!!!! jag fick betala 1200 när jag var född 90:(

bara för du inte har lika bra p-p-p-pokerface som oss[cool] vi jobbar bra i team jag o gustav[cool]

btw ofta du också¨är 90a, trodde du var typ 88a lr nåt[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

1200 när jag var född 90:(

i böter? :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

men det får min 35 åriga kompis med

[tard]Wtf... Fast jag blev ännu mer[tard]över mitt skrivande. Tror jag får ta en tupplur snart... har snart haft huvudvärk i ett dygn[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

bara för du inte har lika bra p-p-p-pokerface som oss[cool] vi jobbar bra i team jag o gustav[cool]

haha vem e du? trodde japanen

farbror gugge:

btw ofta du också¨är 90a, trodde du var typ 88a lr nåt[cute]

nej jag eee ju 89a.. men jag sa 90a.. han ba "njaa.. du ser ut på gränsen mellan att va för äldre än 19" eller så.. jag ba ok:( men jag hade bra pokerface!!! bara att de bad om legg och personnummer och då gav jag mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

i böter? :C

aaaaXD

Storchen84:

[tard]Wtf... Fast jag blev ännu mer[tard]över mitt skrivande. Tror jag får ta en tupplur snart... har snart haft huvudvärk i ett dygn[tired]

fast han ser rätt ung ut [crazy] skulle gissa typ 27.. 🙁 ta 1 alvedon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

aaaaXD

skulle typ börja gråta i bussen haha [sad] [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

skulle typ börja gråta i bussen haha [sad] [sad]

haha alltså jag har fuskat så mycket med SL/SJ genom åren och tjänat flera tusen på det så 1200 kändes om.. payback [crazy] brydde mig ej förutom att min pappa fick lägga ut pengar för jag ej hade.. var lite surt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

haha vem e du? trodde japanen

jag är jag :S har aldrig varit någon annan, bara tjockisarna som säger det, lyssna inte på dom, de vit inte vad de pratar om :C

Lounge fact:

nej jag eee ju 89a.. men jag sa 90a.. han ba "njaa.. du ser ut på gränsen mellan att va för äldre än 19" eller så.. jag ba ok:( men jag hade bra pokerface!!! bara att de bad om legg och personnummer och då gav jag mig

mh precis! men de bad om leg av mig, sa att jag inte hade nåt. så frågade de inte personnummer och gick iväg[blush] turig dag kanske bara el ja vet inte[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

jag är jag :S har aldrig varit någon annan, bara tjockisarna som säger det, lyssna inte på dom, de vit inte vad de pratar om :C

men vadå "jag och gustav" [crazy]

farbror gugge:

mh precis! men de bad om leg av mig, sa att jag inte hade nåt. så frågade de inte personnummer och gick iväg[blush] turig dag kanske bara el ja vet inte[blush]

hahahaa jääävla tur.. för de har ju sådana maskiner de kan kolla upp på en gång vem som kommer upp på personnumret.. så då förhör de säkert en.. sedan babbla han om att ta mitt kort och sådär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

haha alltså jag har fuskat så mycket med SL/SJ genom åren och tjänat flera tusen på det så 1200 kändes om.. payback [crazy] brydde mig ej förutom att min pappa fick lägga ut pengar för jag ej hade.. var lite surt

jaa jag har också fuskat, med länstrafiken [blush] förr var man tvungen att ha vuxenbiljett för att åka efter 19-årsdagen men jag åkte ungdom ändå.... ser ändå inte ut som 19 typ. men nu har dom höjt gränsen till 20, så kommer nog åka som ungdom typ det här året ut också [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

däremot om man inte anger legg utan bara sitt riktiga personnummer så kan man ju säga att "det var inte jag som satt på bussen, det är någon som utnyttjat mina personuppgifter" finns ju inget bevis[crazy]


   
SvaraCitera