Aviseringar
Rensa alla

Vi är sjuka, tyck synd om oss


Ämnesstartare

Jag och herr leijonsparf har lyckats gå och bli jättesjuka samtidigt. Var på vårdcentralen förut, fick prata med läkare som bar munskydd och som konstaterade att jag förmodligen har influensa, eller möjligen till och med svininfluensa ([party]).

Vi mår skräp och är febriga och har ont och hostar. Gief sympati och omtanke. [cute][cry]


   
Citera
Ämnesstartare

Kycklingsoppa och sprite is the shit i alla lägen! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kram!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Kycklingsoppa och sprite is the shit i alla lägen!

Är vegetarian, gillar inte läsk och orkar verkligen inte gå till affären igen. Väntar dock på utkörningspizza. Vi har dock svårt att komma på en bra metod för att undvika att smitta pizzabudet, vilket är viktigt i och med att vi mycket väl kan tänkas vilja ha pizza igen imorgon, och därmed behöver honom på jobbet. Tips?

kraamiszz:

Kram!

Tack [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Vi har dock svårt att komma på en bra metod för att undvika att smitta pizzabudet, vilket är viktigt i och med att vi mycket väl kan tänkas vilja ha pizza igen imorgon, och därmed behöver honom på jobbet. Tips?

jag säger ju att vi borde införskaffa munskydd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Tips?

Sätt en fin fin lapp på yttersidan av dörren med instruktioner och en förklaring och lämna pengarna på ett bord precis vid dörren och en annan lapp bredvid som säger "Place pizza here!"

Blir nog oslagbart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Sätt en fin fin lapp på yttersidan av dörren med instruktioner och en förklaring och lämna pengarna på ett bord precis vid dörren och en annan lapp bredvid som säger "Place pizza here!"

Har inget bord vid dörren, dock. Pizza är redan betald via kort, så det är inget problem. Misstänker att den kan bli rätt kall om den blir placerad utanför dörren. Hm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Har inget bord vid dörren, dock. Pizza är redan betald via kort, så det är inget problem. Misstänker att den kan bli rätt kall om den blir placerad utanför dörren. Hm.

Sätt lapp där ni förklarar läget och ber honom istället bara lämna den innanför dörren på golvet och lämna dörren olåst?


   
SvaraCitera

Kram, krya på er!
Mvh
Random


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Sätt lapp där ni förklarar läget och ber honom istället bara lämna den innanför dörren på golvet och lämna dörren olåst?

Det är ett alternativ. Önskar att vår brevlåda var större, det hade nog varit ultimata lösningen.

Jag har blåa skor:

Kram, krya på er!

Tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Det är ett alternativ. Önskar att vår brevlåda var större, det hade nog varit ultimata lösningen.

Hade det inte blivit lika kallt som utanför dörren?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är besviken på dig mörknäs, kan inte tänka mig dig med en så jubeltöntig sjukdom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Hade det inte blivit lika kallt som utanför dörren?

Nja, alltså, det är ingen snö innanför dörren.


   
SvaraCitera

Aj aj! Krya på er!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har något liknande. Tyck synd om mig så tycker jag synd om er.[sad]


   
SvaraCitera