Aviseringar
Rensa alla

Vi gillar ju sånt här


Ämnesstartare

Vilken är mest populär hmmm? 


   
Citera
Ämnesstartare

Misfits givetvis, pga;


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pinkie: Misfits

Simon! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såg ett avsnitt av Skins förut och gillade det. Har inte sett alla av alternativen men kanske hälften. Måste tillägga att jag Hatar Modern Family.... Känns lite väl överskattat :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vart är The real housewives of New Jersey?! :p
<33

Fast OC är bäst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:
Såg ett avsnitt av Skins förut och gillade det. Har inte sett alla av alternativen men kanske hälften. Måste tillägga att jag Hatar Modern Family.... Känns lite väl överskattat :S

haha jag älskar modern family!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pinkie: haha jag älskar modern family!

Vrf? fattar inte grejen med det. Kanske har sett för få avsnitt :/ men jag vet inte, fastnar jag inte de första 10 minuterna känns det kanske meningslöst med att försöka finna nöje i det.

Förresten, tkr det påminner mkt om Cougar town... Också en överskattad serie, enligt mig. Djävligt överdrivna på ett onödigt sätt... Man märker hur de gör sig till lite då & då. Overkligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:
Såg ett avsnitt av Skins förut och gillade det. Har inte sett alla av alternativen men kanske hälften. Måste tillägga att jag Hatar Modern Family.... Känns lite väl överskattat :S

obs skins säsong 1 och 2 är de enda bra. resten suger. kolla på ettan och tvåan!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Vrf? fattar inte grejen med det. Kanske har sett för få avsnitt :/ men jag vet inte, fastnar jag inte de första 10 minuterna känns det kanske meningslöst med att försöka finna nöje i det.

jag finner den väldigt humoristisk! Phil Dunphy är roligast!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pinkie: Sherlock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koalan: obs skins säsong 1 och 2 är de enda bra. resten suger. kolla på ettan och tvåan!!!!!!!!

Vet inte riktigt vilken säsong det var jag såg men det var avsnittet då (huvudpersonen?) en av tvillingarna (inte Rebellen) fick reda på att hon inte kan få barn. Tyckte om känslan jag fick av serien 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac: Pinkie: Sherlock

jotack Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Vet inte riktigt vilken säsong det var jag såg men det var avsnittet då (huvudpersonen?) en av tvillingarna (inte Rebellen) fick reda på att hon inte kan få barn. Tyckte om känslan jag fick av serien 🙂

det är ju en jättesen säsong. alltså skins byter ju cast varannan säsong och den första casten är LÄTT den bästa. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pinkie: jag finner den väldigt humoristisk! Phil Dunphy är roligast!

Hmm, får ge den en chans ngn gång , kanske... Men tror inte det är min typ av serie 🙂 kul att den uppskattas av en hel del iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koalan: det är ju en jättesen säsong. alltså skins byter ju cast varannan säsong och den första casten är LÄTT den bästa.

Antagligen så gillar jag de senare säsongerna också 🙂 då lär jag ju älska de första, kanske? 😀 kanske hoppar till den serien efter sista avsnittet av RHONJ nästa vecka :p


   
SvaraCitera