Aviseringar
Rensa alla

Vi kommer ev träffas på onsdag!


Ämnesstartare

Hej!
Jag snackar med en tjej rätt mycket på nätet och vi är bra vänner och de kanske blir nåt mer med lite tur..[wink]

Hon bor 6 mil bort ca och hon har inte sagt det rakt ut att hon vill träffa mig men jag kan förstå det lite på henne..

Nu är det så att jag har uppkörning på onsdag och de berättade jag för henne.. Efter en stund frågade hon efter både vilken trafikskola och vilken tid..

Jag har börjat tro (jag vet inte) att hon nog har lite planer på att överraska mig och komma dit efter min uppkörning och gratulera mig (om jag nu klarar mig) Hon verkar vara en tjej som är glad för att överraska så det är inte omöjligt att vi träffas då för första gången IRL efter att vi börjat prata på msn. (har träffats en gång tidigare på en utbildning på företaget vi jobbar på)

Nu behöver jag lite tips på vad vi/jag bör göra...

Är det fel att ge henne en kram.. och vad ska vi hitta på..

Som vår relation e nu så e vi vänner ,men jag har verkligen känslor för henne, men jag vet inte vad hon känner,hon kanske vill hålla allt på en vänskaplig nivå,rädd för det bara är jag som e beredd att gå längre och då kanske jag sumpar allt..

Men hon e verkligen drömtjejen för mig och vi skulle säkert passa ihop..

E de typ dumt o gå ut hårt o bjuda henne på en fika på ett cafe,nåt måste vi ju hitta på om vi nu träffas!

Jag har aldrig haft en tjej innnan så relationer är lite nytt för mig,men jag är kär på "riktigt" för första gången men är rädd för att jag går för hårt ut..ja ni fattar säkert!!!

Ge mig tips på hur jag ska göra...allt seriöst tackar jag för!!


   
Citera

henke4545:

Är det fel att ge henne en kram.. och vad ska vi hitta på..

Ja [chocked]

henke4545:

E de typ dumt o gå ut hårt o bjuda henne på en fika på ett cafe

Ja [mad]

henke4545:

Ge mig tips på hur jag ska göra

Var snäll [smile]


   
SvaraCitera

Jag ska krama Kablash [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

henke4545:

Är det fel att ge henne en kram.. och vad ska vi hitta på..

Absolut inte, en kram är ett sätt att hälsa. Jag brukar hälsa på de flesta tjejer jag träffar med en kram, iofs brukar det inte vara jag som tar initiativet till kramen...Du märker väll om hon sträcker fram handen, då kanske det inte är så lägligt att krama henne [crazy]

henke4545:

E de typ dumt o gå ut hårt o bjuda henne på en fika på ett cafe,nåt måste vi ju hitta på om vi nu träffas!

Njae...om det kommer naturligt, alltså om det har med er övriga konversation att göra så kanske det vore smidigt att sticka in "men...jag har inget för mig nu, vill du ta en fika eller nåt? [smile]". Kanske låter lite väl vågat att bara fråga det helt out of the blue liksom, men du märker om det känns rätt eller fel, tror jag [smile]

Lycka till! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

henke4545:

e mig tips på hur jag ska göra...allt seriöst tackar jag för!!

var dig själv bara så löser det sig, spela inte någonting du inte är. gillar hon dig, så ska ju hon gilla dig för den du är så 🙂
lycka till! Kram Kram!


   
SvaraCitera

henke4545:

Är det fel att ge henne en kram..

kramar är aldrig fel [cute]


   
SvaraCitera

nej kramas föfan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krama! krama! krama!
fast håll inte fast henne för länge bara, det kan bli konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En kram är aldrig fel! Kramar alltid mina tjejkompisar och vissa killkompisar. MEN skillnaden på en kompiskram och en relationskram är att en kompis kram varar kanske i 2-3 sekunder, inte mer!


   
SvaraCitera

"Vi kommer ev träffas på onsdag!"
Du, det tror jag inte! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love] IS IN THE HAIR! [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hubbens:

[love] IS IN THE HAIR! [tard]

Jag trodde dom sjöng stair[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fraulinefrontline:

Absolut inte, en kram är ett sätt att hälsa. Jag brukar hälsa på de flesta tjejer jag träffar med en kram, iofs brukar det inte vara jag som tar initiativet till kramen...

Oki,då vet ja,,hon kanske tar initiativet vem vet..

fraulinefrontline:

Njae...om det kommer naturligt, alltså om det har med er övriga konversation att göra så kanske det vore smidigt att sticka in "men...jag har inget för mig nu, vill du ta en fika eller nåt?

Mm så kan man ju göra..

angel_dead:

var dig själv bara så löser det sig, spela inte någonting du inte är. gillar hon dig, så ska ju hon gilla dig för den du är så Lycka till:)

Tackar,, jo jag försöker alltid vara mig själv,sen får man hoppas hon gillar det..


   
SvaraCitera

Förvänta dig inte allt för mycket kanske.. hehe


   
SvaraCitera

Krama. och håll fast henne och flåsa i hennes öra o säg "Nej! Nej! Nej!" om hon försöker åla sig ur! [y]


   
SvaraCitera