Aviseringar
Rensa alla

Vi kommer ev träffas på onsdag!


Ämnesstartare

cabaret:

Förvänta dig inte allt för mycket kanske.. hehe

Ne men jag måste ju ha lite tips innan utifall hon nu dyker upp,,jag e inte van vid att skapa relationer med tjejer..


   
SvaraCitera

henke4545:

Ne men jag måste ju ha lite tips innan utifall hon nu dyker upp,,jag e inte van vid att skapa relationer med tjejer..

Slappna av och ta det som det kommer[smile]
Se glad ut, var trevlig... 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cabaret:

Slappna av och ta det som det kommer
Se glad ut, var trevlig... 😉

Bra ide,, bara jag inte blir så tyst som jag blir ibland.. att man ska vara så blyg..


   
SvaraCitera

henke4545:

Bra ide,, bara jag inte blir så tyst som jag blir ibland.. att man ska vara så blyg..

Jo tack, man blir väldigt lätt det. Sen efteråt får man ångest och typ "- Shit, jag verkade säkert jätte ointresserad."


   
SvaraCitera

klart du ska krama henne. du kan bjuda ut henne oxå, alltså säga att ni ska ta en fika eller så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta det lugnt bara. Försök inte för mycket[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fixxxer:

Ta det lugnt bara. Försök inte för mycket

Mm ska försöka göra de..o hoppas på att hon dyker upp..[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart du ska fråga om hon har lust o ta en fika =) Varför inte liksom? Låt henne veta att du är intresserad! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

...men du behöver ju inte köra stenhårt på att du ska bjuda henne på fikan. Vill hon betala för sig själv så låt henne göra det [crazy]


   
SvaraCitera

henke4545:

E de typ dumt o gå ut hårt o bjuda henne på en fika på ett cafe,nåt måste vi ju hitta på om vi nu träffas!

Nej. Det kan du väl göra med henne även fast hon inte kommer och överraskar dig. Att hon nu överraskar dig är nog inte så troligt. Men man kan ju hoppas, eller bli rädd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_Freebird:

...men du behöver ju inte köra stenhårt på att du ska bjuda henne på fikan. Vill hon betala för sig själv så låt henne göra det

Känns de inte snålt??

etthundrafyrtio:

Nej. Det kan du väl göra med henne även fast hon inte kommer och överraskar dig. Att hon nu överraskar dig är nog inte så troligt. Men man kan ju hoppas, eller bli rädd.

Ne jag vet som sagt inte,de lät lite som hon har nåt på gång.. spännande


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera