Aviseringar
Rensa alla

VI KOMMER FRÅN DALARNA


Bell
 Bell
Ämnesstartare

På sistone har Dalarna nämnts både här och där på UM. Nu vill jag veta vilka roliga UMare som är från Dalaland/Midsommarmecka! Party Här kan vi prata om vårt fina landskap, älska och sakna (vi som ej bor kvar Ledsen) tillsammans! Hjärta

/Kullan Bell


   
Citera

Är alla i Dalarna jägare?


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

patrick bateman: Är alla i Dalarna jägare?

På något sätt, ja. Jagar de inte söta djur så jagar de lyckan eller en första placering i Vasaloppet!


   
SvaraCitera

JAaaaaaaa!! e från södra dalarna. hatar det lite egentligen men det kan jag leva me. 


   
SvaraCitera

förknipar dalarna med leksand.


   
SvaraCitera

ÄLSKAR dalarna! min mamma kommer därifrån så har tillbringat många sommarlov där Rodnar tycker dalmål är så mysigt och låter så snällt. 


   
SvaraCitera

Bell: På något sätt, ja. Jagar de inte söta djur så jagar de lyckan eller en första placering i Vasaloppet!

Grymt!


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

kukoxo: JAaaaaaaa!! e från södra dalarna. hatar det lite egentligen men det kan jag leva me.

Ja, visst känner man mycket hatkärlek? Känner mycket mer kärlek sen jag flyttade till Närke dock. Närke liksom, vad är det för landskap??

den_fete: förknipar dalarna med leksand

Dalarnas Hjärta Vill bo utanför Leksand när jag ska köpa hus.

terrormat: ÄLSKAR dalarna! min mamma kommer därifrån så har tillbringat många sommarlov där

Vad fint! Var har du varit då?


   
SvaraCitera

Bell:

Ja, visst känner man mycket hatkärlek? Känner mycket mer kärlek sen jag flyttade till Närke dock. Närke liksom, vad är det för landskap??
Dalarnas Hjärta Vill bo utanför Leksand när jag ska köpa hus.
Vad fint! Var har du varit då?

Älvdalen! Eller egentligen en liten by en bit därifrån, men det är ingen som känner till den (det bor bara 30 personer där) så ja, Älvdalen. 


   
SvaraCitera

+ bodde i Mora ett tag när jag var liten. 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

terrormat: Älvdalen! Eller egentligen en liten by en bit därifrån, men det är ingen som känner till den (det bor bara 30 personer där) så ja, Älvdalen.

Gosigt! Har dock aldrig varit i Älvdalen Förvånad Men är fint antar jag? Party


   
SvaraCitera

Bell:

Gosigt! Har dock aldrig varit i Älvdalen Förvånad Men är fint antar jag? Party

Jaa, det är jättefint. Lite ödsligt, dock. 


   
SvaraCitera

Har bott i dalarna och lite varstans i Sverige kan säga dalarna är nog ett av dom sista platserna jag skulle rekommenderar andra bosätt sig på , inget kul alls skumma människor små by samhällen raggare ,byfånar , rasister . Semester jätte bra men bo ? 

Nej fy , finns så mkt bättre platser att bo på 🙂 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Aaron: rasister

Det är faktiskt sant och skittråkigt Ledsen Men du är inte född där? 


   
SvaraCitera

Kommer från dalarna men flyttade därifrån för några månader sen.


   
SvaraCitera