Aviseringar
Rensa alla

vi ritade lite umare....


Ämnesstartare

[love][love][love][love]

Dold text: (ni vet vilken jag gillar mest, Dold text: hahahahhahahah)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

JAG DÅ!? [sad]

haha köttis ritade dig.. eller ja bob dylan men han menade dig [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

eller ja bob dylan men han menade dig

hahahahaha [y][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

makarooner:

Är inte det Olga? [cute]

Kan vara. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

Du ser ut som ett dagisbarn som har ritat

Hur kan du avgöra det när du inte vet hur jag ser ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beverly Hills:

Ser ut som ett dagisbarn som har ritat.

Vad fan är det för fel på dagisbarn nu då?
Underskatta inte dagisbarn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

ankzor, av Herr Luver

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpya:

Vad fan är det för fel på dagisbarn nu då?
Underskatta inte dagisbarn.

Hmm, låt mig tänka...

De ritar fult?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beverly Hills:

De ritar fult?

Nej? Det är bara den som observerar som har ful smak som inte kan tolka bilderna på ett positivt sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpya:

Nej? Det är bara den som observerar som har ful smak som inte kan tolka bilderna på ett positivt sätt.

Det enda de ritar är ju streckgubbar, solar, vatten, och träd. Och oftast blir det jävligt fult.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beverly Hills:

Det enda de ritar är ju streckgubbar, solar, vatten, och träd. Och oftast blir det jävligt fult.

Som sagt. Underskatta inte dagisbarn.
Jag var på ett dagis förut och bad dem rita något "de tycker är läskigt." Jag förväntade mig det du beskrev men de ritade scary shit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beverly Hills:

De ritar fult?

Jag dödade en kille en gång, när jag var 7 år. Gick i ettan. Jag döda en kille i min klass en klasskompis. Pierre hette han. Konstigt namn. Ovanligt, Pierre... PR... jag dödade Pierre.

Vi hade fått papper och pennor så vi kunde rita på rasten för vi ville inte gå ut, det var kallt ute. Höst tror jag... eller det var nog i december förresten nära jul, för jag kom ihåg att det var adventsljusstakar i papper på svarta tavlan och så skulle man fästa en liten låga på veken när det blev advent.

Just det. Fröken var borta... hon skulle ringa ett samtal till sin man som var gympalärare och hade cancer, eller så var hon bara och fikade i klassrummet. Vi hade nog varit där inne i 20 minuter innan jag dödade Pierre. Han hade ritat en bild på sin familj som var på promenad. Solen sken och så fanns det ett stort träd på bilden.

"Du ritar fult" sa han. Pierre sa det. "Du ritar jättefult" men det gjorde jag inte. Det var fint. Jag hade ritat en häst och en gris som sprang på en äng under en blå himmel, det var jättefint. Men Pierre sa att det var fult.

"Nej det är det inte" sa jag. "Det är det visst det är jättefult!" "Nej!" "Jo!" "Nej!" "Jo!"

"Du är det fulaste jag sett i hela mitt liv dö!..."

Jag högg Pierre med min penna i hjärtat tre gånger så han dog. Jag kom ihåg att det blödde jättemycket. Det kom massa blod på Pierres teckning, den på hans familj som var på promenad i solen. Det kom lite på blod på min teckning också men inte så mycket. Jag ritade till en tupp, och blodet som kom fick vara tuppens kam.

Jag ritade en till teckning på ett stort hus som stod vid en sjö innan fröken kom. Hon skrek och tappade sin kopp med kaffe när hon såg att Pierre blivit stucken i hjärtat och var död.

Konstigt namn... Pierre... PR...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herr Luver:

Konstigt namn... Pierre... PR...

Tänkte också på den. Helt underbar är den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför inte jag?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpya:

Jag var på ett dagis förut och bad dem rita något "de tycker är läskigt." Jag förväntade mig det du beskrev men de ritade scary shit.

Fast du är ju å andra sidan tjej och ni blir ju rädda bara man säger "bu" bakom ryggen på er.

Herr Luver:

. Pierre hette han. Konstigt namn. Ovanligt, Pierre... PR... jag dödade Pierre.

Känner faktiskt en kille som heter Pierre, eller ja, känner och känner. Han gick en klass över mig när jag gick på mellan och högstadiet. Han hade två st småbröder också som gick på samma skola. Fast de var yngre än jag. Det roliga var att de hette Philip och Fredrik.


   
SvaraCitera