Aviseringar
Rensa alla

Vi skulle slipp att bli sjuka av narkotika vi köpt om drogpolitiken såg annorlunda ut


Ämnesstartare

köpte mig några gröna e med davids stjärna på och tänkte inte mer på det kastade i mig 2, 45 minuter senare ligger jag och spyr och känner mig förgiftad ligger vaken hela natten kändes som att det ströp blodet till fötter och händer, det ända jag hade i huvudet var att det suttit någon äcklig jävel och bankat i hop dom i källaren typ...

sånt här skulle man slippa om våran drogpolitik såg annorlunda ut!!


   
Citera

Det var ju judeknark, ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

något skumt var det med dom iaf fyfan alltså trodde jag skulle bli tvungen att kapa bort händer och fötter shit vilken noja


   
SvaraCitera

Köp inte saker som du inte vet vad det är.


   
SvaraCitera

Infraröd:

Köp inte saker som du inte vet vad det är.

Framför allt, ät inte saker som du inte vet vad det är! Kunde gått mycket värre än så...


   
SvaraCitera

Fyrkanten:

sånt här skulle man slippa om våran drogpolitik såg annorlunda ut!!

Eller om folk inte är så otroligt jävla korkade som du som stoppar i sig vad fan som helst.


   
SvaraCitera

Jag har käkat dessa och jag tyckte inte att det var något fel på dom. Vet att det inte är MDMA i dom men det kändes som MDMA dock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyrkanten:

sånt här skulle man slippa om våran drogpolitik såg annorlunda ut!!

håller med dig om att förgiftningar osv skulle minska med en marknad där preparaten är analyserade och innehållet är välkänt och säkert, Men på det sättet du säger det låter det som "fan ja fick dåligt knark legalisera så detta inte händer mig och andra knarkare" Och det är inte därför vi skall göra det, vi skall göra det för dom som inte har möjlighet att klaga för att dom ligger kalla på ett obduktionsbord inte ska hamna där.

Att du snear kanske är ett tecken från "gud", funderat på att chilla lite o klarna till i huvudet?

hixaren:

Framför allt, ät inte saker som du inte vet vad det är!

Trodde du och infra redan visste om det, man vet aldrig vad något är förutom om man antingen har analyserat grejerna, eller gör en egen analys(dvs provar och vet vad det ska vara/kan vara och vad det eventuellt är om man inte känner igen det) men det är inte så många som har tillgång till att analysera sina knappar så sistnämnda tillväga gång är normen och ni om några bör veta om det..

Så att sitta och säga att han skulle vetat saker hit och dit tyder ju på att ni inte vet vad ni snackar om, fast ni kanske köper allt er knark direkt från Marocko/kemisten, annars begår ni ju samma "misstag" varenda gång ni köper knark, förutom möjligtvis gräs som är ganska knepigt att blanda ut med andra grejer..

SPiDERMANNEN:

Eller om folk inte är så otroligt jävla korkade som du som stoppar i sig vad fan som helst.

tar du alvedon/ipren ibland? dricker du alkohol? äter du inpackat godis? använder du halvfabrikat?

om du gör något av ovan vet du ens hälften av vad det är du stoppar i dig vad det gör med dig och vad det eventuellt kan göra?

SPiDERMANNEN:

Bombing for peace is like fucking for virginity

Fred är det när ingen vågar använda sina vapen och för att hålla våldsverkare i schack när dom med våld vill något använder man lite våld för att den totala dödsmängden/våldsanvändningen inte ska bli ännu högre...

våld är naturligt och det är "krig" hela tiden.


   
SvaraCitera

Ja, eller om idioter som dig inte slängde i sig saker dom inte visste vad det var.


   
SvaraCitera

raoulduke:

tar du alvedon/ipren ibland? dricker du alkohol? äter du inpackat godis? använder du halvfabrikat?

om du gör något av ovan vet du ens hälften av vad det är du stoppar i dig vad det gör med dig och vad det eventuellt kan göra?

[zzz]

raoulduke:

Fred är det när ingen vågar använda sina vapen och för att hålla våldsverkare i schack när dom med våld vill något använder man lite våld för att den totala dödsmängden/våldsanvändningen inte ska bli ännu högre...

våld är naturligt och det är "krig" hela tiden.

orkade inte läsa vad du skrev[zzz]
det är bara ett citat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mCPP?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera