Aviseringar
Rensa alla

Vi som älskar MLP (men inte vågar säga det till någon)


Ämnesstartare

Det här är en hyllnings och informations tråd om MLP (tror dom flesta som tittar på programmet vett att det förkortas så). Det måste ju ända någon mer än mig här som tittar på det. Och ni som inte tittar på det,börja med det, MLP är som Rainbow Dash hade sagt AWESOME!


   
Citera

Är det konstigt att jag tänker på Maxi vinyler når jag läser MLP? Alltså tolvvarvare med få låtar.

 


   
SvaraCitera

Hela grejen med folk som gillar mlp.. är väl att de vågar säga det till allt och alla..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HjärtaHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:
Hela grejen med folk som gillar mlp.. är väl att de vågar säga det till allt och alla..

jovisst, men jag tror det finns rätt många som tittar på mlp utan att man pratar om det. Särskilt om du är kille,eftersom programmet anses vara gjort för små flickor. vilket jag inte till fullo håller med om att det är.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

HjärtaHjärta

wtf, inte vad jag väntade mig precis XD men det var rätt roligtXD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vart har introt försvunnit? friendship is magic


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jihad :
vart har introt försvunnit? friendship is magic

vet inte vad du menar riktigt, introt har ju alltid funnits med, från första episoden. Men det kommer efter någon minut eller två, på dom nyaste episoderna ,vet inte om det har varit så förut,har inte tänkt på det.

season 4 Ep 20


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hellre MLP än nå fkn unicorns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
Hellre MLP än nå fkn unicorns.

menar du en serie eller? eftersom Unicorns finns i mlp. Eller rättare sagt det finns earth ponys, pegasus (inte säker på hur det stavast) och unicorns.
My-Little-Pony-Friendship-is-Magic-my-li


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om ni vill kan jag lägga upp streaming länk till MLP season 4, varje lördag (då det släpps nytt avsnitt). rainbow_dash_watches_nascar_by_battlefieRainbow Dash Watches Nascarby BattlefieldBrony tagget från Deviantart.com


   
SvaraCitera
Kudhos

Mitt ex tittade på det, kommer ihåg den här låten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Mitt ex tittade på det, kommer ihåg den här låten

jag kommer också ihåg det här,inga trevliga snubbar dom där Flim och Flam brothers. Minns inte hur det slutade dock,men om jag känner mlp rätt så löste sig någ det mesta 😀


   
SvaraCitera

rainbow dash är nog den enda som någonsin har beskrivit något som "awesome"

gud så internt

om du behöver stöd finns säkert någon expert på autismspektrumstörningar här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

payphonepimp:
rainbow dash är nog den enda som någonsin har beskrivit något som "awesome"

gud så internt

om du behöver stöd finns säkert någon expert på autismspektrumstörningar här

Inte alls, det är ett rätt vanligt utryck i den amerikanska engelskan,för att beskriva något man tycker fantastiskt. 
awesome.jpg


   
SvaraCitera