Aviseringar
Rensa alla

Vi som är sjukt otaggade på julafton


Ämnesstartare

ska sitta i gästrummet och läsa bok hela aftonen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Kommer att chilla på Brandthovda till annandag jul.

Coolt, får ta mig dit och typ.. olla saker [cool]


   
SvaraCitera

dzjugasjvili:

ska sitta i gästrummet och läsa bok hela aftonen.

Avund. Önskar läsvärd bok att läsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bourgeoisie:

Räckaupphanden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Avund. Önskar läsvärd bok att läsa.

läs en betraktelse på domedagsafton om du får tag på den. bra bok som ledde en generation lundaakademiker i depression.


   
SvaraCitera
blum
 blum

respons:

Jag vet inte, tänkte på dig och michelle för någon månad sedan och saknade.

🙁
kollade på bilderna när vi bakade pepparkakskatastrof, det var ett helt år sen :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är aldrig pepp på julafton längre. Gillar att skaffa presenter till folk, men det hade jag gjort ändå.


   
SvaraCitera

får inga speciella julklappar utan får bara pengar så jag kan köpa saker jag själv vill ha och går på ny medicin så kan inte äta fet mat så får skippa det mesta på vårat julbord

julen suger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

kollade på bilderna när vi bakade pepparkakskatastrof, det var ett helt år sen :s

Haha raketen! [love] Jag jobbar så sjukt mycket just nu för att ha råd med allt, men jag hänger gärna i dagarna omkring nyåret typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den här tråden innehåller så mycket varianter av "pepp" och "taggad" (vidrigaste jävla orden i det svenska språket) att mina ögon spyr blod [sad]


   
SvaraCitera
blum
 blum

respons:

Haha raketen!

Riktigt vacker <3

respons:

Jag jobbar så sjukt mycket just nu för att ha råd med allt, men jag hänger gärna i dagarna omkring nyåret typ.

Gärna, vill se din lägenhet också!
Jag är i härnösand över nyår, men nån gång efter vore nice! kan nog lura med jörgen med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har ätit sååå mkt julmat idag så jag vill spy ut allt precis här på keyboardet japp japp mår illa bara jag tänker på julmat

julkänsla??? nej

julkänslan kommer efter att ha öppnat paket och sett tomten är far till alla barnen, den filmen är världens bästa jultradition.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

Gärna, vill se din lägenhet också!
Jag är i härnösand över nyår, men nån gång efter vore nice! kan nog lura med jörgen med.

Åh ja! Säg till när du är tillbaka typ. Och dra med herrn om du kan. Har du mitt nummer fortfarande?


   
SvaraCitera
blum
 blum

respons:

Åh ja! Säg till när du är tillbaka typ. Och dra med herrn om du kan. Har du mitt nummer fortfarande?

Yes, om du inte bytt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

Yes, om du inte bytt!

Slutar på 24?


   
SvaraCitera