Aviseringar
Rensa alla

Vi som aldrig kommer ha ett vettigt förhållande-tråden


Ämnesstartare

Nej,det funkar inte. Hur jag än försöker anstränga mig så kommer jag aldrig till skott med att säga som det är. Jag kommer sluta som den rolige morbrorn,utan barn och familj.

VARFÖR ÄR JAG DÖMD ATT MISSLYCKAS?[sad][sad][sad]

Vad säger ni, mina själsfränder? Dold text: Om jag har några[blush]


   
Citera
mynona

Vad är det du talar om


   
SvaraCitera

Ditt förhållande till din högerhand är jävligt mycket vettigare än 90% av dom förhållanden som personer i din ålder har.


   
SvaraCitera

Asch du är inte dömd att misslyckas. Kände som du tills för bara nåt halvår sedan men man utvecklas hela tiden och helt plötsligt så får man lite flyt och allt ändras. Du är fortfarande ung så känn ingen stress!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men...vad är det här för svar [sad]


   
SvaraCitera

Vad är det du vill höra? Att vi som ensamma män hörs på nån sexchatt om 30 år när vi raggar nån att ha lite kul mä?


   
SvaraCitera

Alltså vad är det för fel att vara den roliga morbrorn? Jag ser fram emot den rollen. Fan förhållanden begränsar en bara och tar tid. Se positivt på saken!


   
SvaraCitera
mynona

Istechetvåpunktnoll:

jag aldrig till skott med att säga som det är.

Det lät först som om du hade ett specifikt problem, alltså med en särskild person.

Men det tjänar ingenting till att oroa sig: det som jagas flyr undan, om man inte jagar det kan det komma till dig, så att slappna av är ett bättre råd än vad det låter. Faktiskt [y]


   
SvaraCitera

Känner precis som du.


   
SvaraCitera
höna

känner som du +_+ är menad att vara ensam å lessen[blush] gimme fiiiive på den


   
SvaraCitera

jag är med på den här tråden!


   
SvaraCitera

Jag är för snäll, ingen vill ha mig [cry]


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

Kommer också alltid vara utan! (:D). Dels för att ingen vill ha mig och dels för att jag inte vill ha någon heller... Men det vore typ kul att vilja ha någon.. och om någon ville ha en.


   
SvaraCitera