Aviseringar
Rensa alla

Vi som aldrig kommer ha ett vettigt förhållande-tråden


Du får kidnappa någon söt tjej och hoppas på Stockholmssyndromet


   
SvaraCitera

kebu12:

Ditt förhållande till din högerhand är jävligt mycket vettigare än 90% av dom förhållanden som personer i din ålder har.

haha

Känner också så. Faktiskt. Lite. Eller ja, det gör jag. Förhållanden är så läskiga att jag alltid flyr, och dem jag kanske skulle kunna ha ett förhållande med har partners eller är folk jag när jag lärt känna dem inte vill ha längre. Och då är jag ändå 7774 år äldre än vad du är!!!!!!!!!!
Men tänker att äh, hittar väl någon att bråka om kökshanddukars placering med någon dag. Har ju killvänner osv.


   
SvaraCitera

isola:

Men tänker att äh, hittar väl någon att bråka om kökshanddukars placering med någon dag. Har ju killvänner osv.

låter som att du tänker tvångsgifta dem om du inte hittar någon annan 😉


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

åter som att du tänker tvångsgifta dem om du inte hittar någon annan 😉

haha


   
SvaraCitera

Det kommer när det kommer WÖÖÖÖÖÖ


   
SvaraCitera

dazed:

Du får kidnappa någon söt tjej och hoppas på Stockholmssyndromet

hahahah kan gå[love]


   
SvaraCitera

själv handlar det nog mest om att du ser att camilla-format hål i väggen såfort någon visar för mycket känslor för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Du får kidnappa någon söt tjej och hoppas på Stockholmssyndromet

Bra råd![blush]


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

VARFÖR ÄR JAG DÖMD ATT MISSLYCKAS?

Satan väljer ur slumpen, så känn det inte personligt på något vis!

Du måste dyrka honom för att få makten över ditt liv igen! [smile]


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Bra råd!

Mm jag menar det

brb: polly wants a cracker osv


   
SvaraCitera
kook
 kook

Det kommer nog en fin prinsessa till dig med :))


   
SvaraCitera
time
 time

Du kanske borde prova dricka alldeles för mycket vin på en torsdag och erkänna alla dina syndiga tankar [blush]

Dold text: (Nej. Gör inte det. Du kommer känna dig psykiskt instabil dagen efter.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Dold text: (Nej. Gör inte det. Du kommer känna dig psykiskt instabil dagen efter.)

Jag misstänker det [blush] Mina syndiga tankar är till och med för syndigt under en vinfylla på en torsdag.


   
SvaraCitera
time
 time

Istechetvåpunktnoll:

Mina syndiga tankar är till och med för syndigt under en vinfylla på en torsdag.

Låter lite skrämmande när du lägger upp det sådär. [sad] Tänker mig piskor och läder. [cry]


   
SvaraCitera

mmh[blush], inte riktigt för att jag har några problem med att få flickor eller pojkar att bli kära i mig, mer att alla gånger jag väl blivit tillsammans med någon så börjar jag hata dem efter max ett par månader pga att de är så fruktansvärt jobbiga att man vill dö[sad] så jag ba "men guuuu döda mig", och så vill jag inte va ihop eller leva längre[blush]

näää, hur man klarar av att vara tillsammans med samma person i flera år, eller tillomed hela livet, kan jag verkligen inte förstå, måste ju vara helt fruktansvärt tärande på psyket.[sad] hemskt asså.*ryser*

så mmh, trivs bäst i singellivet atm. men har också tänkt på hur det kommer bli när/om man blir gammal. nu när man är ung och snygg är det ju ok, men känns lite tragiskt att tänka på någon som är typ 50 år och lever ensam. får se hur det blir[sad]


   
SvaraCitera