Aviseringar
Rensa alla

Vi som dygnar!


Ämnesstartare

S3ON:

Hittade inga intressanta där.. Får ta mig fan bli en utav mina favoritfilmer, Oceans Eleven. ej sett på något halvår eller så. Hjärta

Mm vadårå? 

Ouff bra val 4/5 smultron:)


   
SvaraCitera

S3ON: vill dock inte vara vaken fööööööööör länge pga vill vara pigg på nyårsnatten osv

S3ON: Mm vadårå?

Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw: Ouff bra val 4/5 smultron:)

Lista ett par andra bra så ska vi se om du och jag har lika smak! Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

Vad äre som det diggas till då? Och läs en bok eller nått sånt efter 2-3 timmar o försök igen lite senare. Brukar jag bli rätt trött av. Gör det dock aldrig längre eftersom.... Vem fan har böcker:((

Kraftwerk! 8)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske man ska ta å sova nu? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

Tardig

mina fuckade dygnsrytmer och veckor vettu, klarar ej av att dygna som alla andra. Jag har hållt på såhär som jag gör (plusar på ett par vakna timmar var eller varannat dygn) alldeles för länge, säkert 5 år snart. Var tredje vecka är jag pigg på dagtid, och var tredje på nattetid kan man säga. Veckorna imellan är riktigt fuckade då jag kan lägga mig vid 14-tiden och vakna kl. 10 på kvällen som exempel. Söt

Skulle jag vara vaken i 24 timmar d.v.s. dygna på riktigt så skulle jag likt förbannat legat vaken den natten och sedan blivit trött på morgonen, min kropp måst vänjas vid de nya tiderna långsamt hela tid1. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle säk1 få utskrivet starka sömntabletter o.s.v. om jag förklarade min situation för läkare.. MEn vafan, jag gillar de, så som det är, får se och uppleva alla tider på dygnet liksom 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman: Kanske man ska ta å sova nu?

Kika på dig själv i närmaste spegel och ställ frågan: "Är jag trött nu?" Glad


   
SvaraCitera

S3ON:

mina fuckade dygnsrytmer och veckor vettu, klarar ej av att dygna som alla andra. Jag har hållt på såhär som jag gör (plusar på ett par vakna timmar var eller varannat dygn) alldeles för länge, säkert 5 år snart. Var tredje vecka är jag pigg på dagtid, och var tredje på nattetid kan man säga. Veckorna imellan är riktigt fuckade då jag kan lägga mig vid 14-tiden och vakna kl. 10 på kvällen som exempel. Söt

Skulle jag vara vaken i 24 timmar d.v.s. dygna på riktigt så skulle jag likt förbannat legat vaken den natten och sedan blivit trött på morgonen, min kropp måst vänjas vid de nya tiderna långsamt hela tid1. Rodnar

Ledsen 
jag är bara ständigt trött, men sen vid 10-11pm tiden blir jag pigg som attan Förvånad

S3ON:
skulle säk1 få utskrivet starka sömntabletter o.s.v. om jag förklarade min situation för läkare.. MEn vafan, jag gillar de, så som det är, får se och uppleva alla tider på dygnet liksom 

du skulle nog behöva melatonin. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Lista ett par andra bra så ska vi se om du och jag har lika smak! Blink

Jag är en sucker för 80/90 tals stuk.
 Typ lethal weapon, white men cant jump, Indiana jones, young guns hela klassiska rubbet. Annars så den här nya, en oväntad vänskap grym o django var fan sjukt bra.

O ere serier så e det typ komedie för hela slanten: always sunny in philladelphia, community, arrested development.


   
SvaraCitera

mrman:
Kanske man ska ta å sova nu? 

låter bra. 
tänkte själv det, men väntar på svar från en viss vovve *host host* 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Kika på dig själv i närmaste spegel och ställ frågan: "Är jag trött nu?" Glad

Ser ut som en katt i spegeln. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Kraftwerk! 8)

Ah fan, sånt där e för hårt för mig. Sånt kan man la inte sova till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

låter bra. 
tänkte själv det, men väntar på svar från en viss vovve *host host* 

Voff.....pårej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter: jag är bara ständigt trött, men sen vid 10-11pm tiden blir jag pigg som attan

En äkta nattuggla är du! <3

shatter: du skulle nog behöva melatonin.

Sedan är det så klart lugnet, lugnet på nattetid som avgör tror jag. Hade nog inte haft samma behov av att hålla på såhär om jag hade bott ensam, slippa se föräldrarna varenda jävla dag. Rodnar


   
SvaraCitera