Aviseringar
Rensa alla

Vi som firar nyåret i alla ensamhet! [sad]


Ämnesstartare

Är det fler än jag?? Fan vad jag ångrar att jag drog hit (gbg) när jag kunde ha valt att umgås med rökpolarna i stadsparken hemma vid midnatt.. Kommer ändå inte få ngn sömn inatt så jävla livat som det är på våningen över. Gråter och raketer var eller varannan sek.


   
Citera
Ämnesstartare

Du kan skriva upp mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

materialarn:
Du kan skriva upp mig.

mår du inte dåligt?? känner mig lika mobbad som jag va i högstadiet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bättre såhär. Hatar nyår ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni ska inte gnälla, jag sitter i ett tomt kontor och jobbarIcke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Japp, jag är en av dom som "firar" i min ensamhet. Bara jag och datorn hela kvällen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

materialarn:
Bättre såhär. Hatar nyår ändå.

Älskar nyår, men efter detta så vet jag inte.. tiden på året som man ska stolla runt med poolerz, om man sådana har och typ skjuta raketer o roliga grejer! 

aristoteles:
Ni ska inte gnälla, jag sitter i ett tomt kontor och jobbarIcke!

ska du jobba när klockan slår midnatt där du befinner dig?? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar inte göra någit alls på nyår, tycker det r nice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:
 Japp, jag är en av dom som "firar" i min ensamhet. Bara jag och datorn hela kvällen.

sååå jävla sorgligt, [skänker dig omplåstrande tankar] 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

sååå jävla sorgligt, [skänker dig omplåstrande tankar] 

Tack. Och detsamma till dig. Gott nytt år S3ON.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har festat så mycket iår och bestämde mig att ta det lugnt tills ca mars. Fan vad jag ångrade mig nyss att jag kom till stockholm när jag såg ett par tjejer gå föbi Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har festat för mycket den här månaden så bestämde mig för att chilla hemma med min katt som är snorig och behöver näsdroppar och örontvätt. Pallar verkligen inte klä upp mig och vara taggad. När raketerna kom så var man sugen och ångra sig men sen kom man på hur många som kommer vakna bakfulla på bortamatch mitt i vischan med ångest från helvetet. Enough!!!! Skjuter upp ångesten till i helgen istället nu kan jag vakna tidigt o träna imorgon bitti. Gott nytt år alla! 

 


   
SvaraCitera

Känner mig som en singel på alla hjärtans dag 🙁

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stor varm kram till alla som är ofrivilligt ensamma. Känn känslan och jobba på att finna bra människor och er själva det här året! Så nästa nyår blir som ni önskar.

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:
Stor varm kram till alla som är ofrivilligt ensamma. Känn känslan och jobba på att finna bra människor och er själva det här året! Så nästa nyår blir som ni önskar. 

Vad kan man göra. Ragga upp nån på stan inom den korta tid man är där för att sen kunna festa... Gråter


   
SvaraCitera