Aviseringar
Rensa alla

vi som gillar olika


Jag gillar skillnader, därför vill jag bevara dem. Det ska finnas olikheter, inte bara ett stort sönderblandat ghetto.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

acadi:

Jag GILLAR skillnader, därför VIll jag bevara dem. Det ska finnas olikheter, inte bara ett stort sönderblandat ghetto.

sluta slingra dig. gillar du olika eller lika? frågan är inte svår.


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

luta slingra dig. gillar du olika eller lika? frågan är inte svår.

Jag ogillar starkt aftonbladets kampanj eftersom de inte alls vill ha mångfald, de vill ha enfald. De vill skapa en värld där alla kulturer och etniska grupper har suddats ut.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

flickansvekmigikväll:

jag gillar olika! (Du röstade på detta alternativ)

Förutom kristna, ekonomer och poliser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läste aldrig om det där. Trodde att det var att man accepterade SD i riksdagen för att acceptera att alla gillar olika på så sätt [tard]

Men sen när så många hade den som avatar, började jag tänka om lite.
Sen sket jag i det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

Förutom kristna, ekonomer och poliser.

fair enough. fast poliser är bra har jag hört

acadi:

Jag ogillar starkt aftonbladets kampanj eftersom de inte alls vill ha mångfald, de vill ha enfald. De vill skapa en värld där alla kulturer och etniska grupper har suddats ut.

utveckla ditt påstående

Harpyja:

Sen sket jag i det.

intresseklubben antecknar [rolleyes]


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

utveckla ditt påstående

Om man blandar alla folkgrupper på samma plats så kommer de blandas ut. Vilken kultur har en svensk/arab/somalier? Med stor sannolikhet kommer det sluta med att vårt kulturella arv ersätts med Amerikansk skräpkultur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

acadi:

Om man blandar alla folkgrupper på samma plats så kommer de blandas ut. Vilken kultur har en svensk/arab/somalier? Med stor sannolikhet kommer det sluta med att vårt kulturella arv ersätts med Amerikansk skräpkultur.

blandas ut? vad farligt då. varför skulle vårt kulturella arv ersättas med Amerikansk kultur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeg liker forskjellige!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

jag gillar ingen! (Du röstade på detta alternativ)

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

[cry]

vah[shake]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Förstår ej grejen, vad är det som åsyftas med hela "Vi gillar olika"-jippot?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Förstår ej grejen, vad är det som åsyftas med hela "Vi gillar olika"-jippot?

Aftonbladets patetiska försök att få folk att visa sin ståndpunkt i rasismfrågan. Det har gått alldeles för långt.
Svenskar känner sig så jävla duktiga när dom bär en pin som proklamerar ett budskap, och känner att dom bidrar när dom har betalat 10 kr för den.
Om man faktiskt bryr sig om något så är det väl logiskt att börja arbeta aktivt för det man står för/tror på, likt politiska aktivister, istället för att sitta framför datorn och trycka en knapptryckning med musen på facebook, och tro att man bidragit på samma sätt en politisk aktivist gör.
Klart, jag inser också att alla inte har tid att jobba på just det sättet, men att tro att man gjort "något bra" genom att trycka på en knapp är löjligt.


   
SvaraCitera