Aviseringar
Rensa alla

Vi som inte ska på UMträffen 22/11


patrick bateman: gbg

På tal om Göteborg så tror jag alltid att din bild föreställer Tony från Andra Avenyn innan jag kollar ordentligt Rodnar läser dina inlägg med hans röst 


   
SvaraCitera

ska kolla på the wire och dricka varm choklad


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Tula: Sen kan väl de som är på träffen posta bilder här...

Nä, de får ha en egen jävla tråd Gråter

kanske, om de är roliga Rodnar


   
SvaraCitera

skriver kanske här också då : )


   
SvaraCitera

sicilianmind:

vad ska du göra? capslocka en box eller? Rullar ögonen

Du får inte prata förrän jag säger ditt namn (OBS du kan bryta genom att säga Gammelsmurf också)


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

terrormat: Tony från Andra Avenyn

Ah, det är faktiskt likt Party Såg alla avsnitt av den där jävla serien, haha. Den är så dålig men beroendeframkallande! (Har sett den en gång till också.. Rodnar)


   
SvaraCitera

Ska posta så mycket roligt att alla önskar att de stannat hemma istället! Vad önskas? Allt förutom nudepics 


   
SvaraCitera

Bell:

Ah, det är faktiskt likt Party Såg alla avsnitt av den där jävla serien, haha. Den är så dålig men beroendeframkallande! (Har sett den en gång till också.. Rodnar)

Haha jaaa!! Jag såg alla avsnitt för några år sedan, men nu för ett tag sedan skulle jag bara youtuba ett klipp och så fastnade jag igen Rodnar


   
SvaraCitera

Bell: Jaaa, Patrick! Du kanske kan post en bild, tror aldrig jag sett någon på dig/dina fötter/ditt skrivbord, förutom dina djur då

Haha djur Hjärta hehe kanske om jag vågar Rodnar eller om jag kommer ihåg, men ska försöka!

terrormat: På tal om Göteborg så tror jag alltid att din bild föreställer Tony från Andra Avenyn innan jag kollar ordentligt  läser dina inlägg med hans rös

Hahaha! Det var lite coolt Tumme upp Rodnar


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

terrormat: Haha jaaa!! Jag såg alla avsnitt för några år sedan, men nu för ett tag sedan skulle jag bara youtuba ett klipp och så fastnade jag igen

Ja, man gör ju det, fastnar alltså! Rodnar Du är nog den första här på UM som jag pratat om Andra Avenyn med, det känns fint att vi hittat varandra Hjärta Såg du deras fula spin off "Seaside"? 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Tula: Vad önskas?

Bell: Tack gullisar! Giller er entusiasm! Bildtemat får bli "Mitt UM-fredagsmys!" Man får placera sitt fredagsmyssnacks framför datorn där man ser UM

Men jag tycker att vi har ganska fria tyglar! Saker man känner för att visa! Man kanske vill visa upp sitt husdjur, sitt kök, en närbild på ett bra betyg man fått nån gång, sin senaste inköpta tröja, sin finne, sin bästa min, ett partytrick, sina kluvna toppar, dagens outfitta, sin favoritpryl, sitt ansikte eller sitt proppskåp! Kör, bara kööör! Överraska! Party


   
SvaraCitera

Tula:
Ska posta så mycket roligt att alla önskar att de stannat hemma istället! Vad önskas? Allt förutom nudepics 

Min polare säger att han iallafall vill se half nude pics


   
SvaraCitera

Jag ska rapportera om på spåret 🙂


   
SvaraCitera

Bell:

Ja, man gör ju det, fastnar alltså! Rodnar Du är nog den första här på UM som jag pratat om Andra Avenyn med, det känns fint att vi hittat varandra Hjärta Såg du deras fula spin off "Seaside"? 

Haha! Inte sett, borde jag göra det eller blir jag besviken?


   
SvaraCitera

Fan, på spåret :((((


   
SvaraCitera