Aviseringar
Rensa alla

Vi som längtar efter skidsäsongen!


Ämnesstartare

Samara:

vad tycks? ska man ha båda eller ska jag hålla mig till brädan?

Jag tror inte att du behöver oroa dig över att glömma bort hur man åker skidor [wink]
tycker dock att snowboard är mycket roligare och sen så är det ju skönare pjäxor [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McAn:

Är själv sjukt sugen på att skaffa mig ett par carvingskidor och lära mig.
Ska vi göra det tillsammans? [love]

Absolut! Vi tar steget ut i carvingvärlden! [bigcheers]

Rawrtarded:

sen så är det ju skönare pjäxor [bigcheers]

Såå sant! Så mycket lättare att gå + att man slipper bära på två skidor och två stavar, som hela tiden åker isär och ligger på marken.. Jag fick aldrig riktigt in tekniken för det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samara:

Nånstans måste ni finnas?

Du, här har du en![bigcheers]
Längtar sjukt mycket till skidsäsongen fast sommarn precis har börjat!

Har varit i Alperna 2 år i rad nu och det vore tråkigt att bryta det mönstret.[crazy]
Men om jag ska se det från ett lite mer ekonomiskt perspektiv blire nog Åre i vinter.

Samara:

En bra dag med skidor/bräda i fin snö är som bekant det bästa en människa kan uppleva.

Kunde inte sagt det bättre själv, glida fram över snön är det bästa man kan göra. Sen har jag iof stått på skidor sålänge jag kan minnas![wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JanJoergen:

Har varit i Alperna 2 år i rad nu och det vore tråkigt att bryta det mönstret.[crazy]

Härligt! Jag har vart i Val D'Isére en gång förra året, annars har jag bara varit i Sverige och Norge. Kanske blir Österrike på läger vid påsk dock! Och Åreläger över nyår... Får ta av mina sparpengar xD

JanJoergen:

stått på skidor sålänge jag kan minnas![wink]

Det har jag också [bigsmile] och innan det satt jag på ryggen i en sån där ryggsäck[tard] Känner att jag hör hemma på skidor, kände mig lite som en förrädare när jag bytte till brädan..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast nej! Jag älskar snowboard också!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samara:

Jag har vart i Val D'Isére en gång förra året, annars har jag bara varit i Sverige och Norge.

Schysst![smile] Själv var jag i Cervinia, Italien i år och i Chamonix, Frankrike året innan. Sen har jag nog varit på de flesta skidorter i Sverige genom åren.

Samara:

Känner att jag hör hemma på skidor, kände mig lite som en förrädare när jag bytte till brädan..

Har också provat att byta till bräda men kärleken till skidor var för stor![party]


   
SvaraCitera

Samara:

Absolut! Vi tar steget ut i carvingvärlden! [bigcheers]

Swell [love]

Kan vi trösta varandra när vi ramlar också [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McAn:

Kan vi trösta varandra när vi ramlar också [surprised]

jaa, det hör ju till![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aj x)


   
SvaraCitera

Samara:

jaa, det hör ju till![smile]

puss och kram [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McAn:

puss och kram [love]

[love]

Hallå! Kan inte folk lägga upp bilder på sina outfits? [crazy]
Ja.. jag vet att det är töntigt.. Men jag vill se vad folk åker i^^ Finns så mycket knepiga kläder där ute i världen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur man dödar en tråd?

Ni behöver inte[surprised] Ville bara ge er en ursäkt att klä på er vinterkläder i värmen[bigsmile]

Men jaha, nu blev det sommar och alla försvann! Visst, man njuter, men samtidigt ligger man där och svettas under pocketboken och då är det inte svårt att börja tänka på snöklädda berg och en liten stuga med brasa och varm choklad..

Jag vill dela skidminnen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åker enbart långfärdsskidor.

Nästa vinter tänker jag gå ut i skogen och borra ned mig i en snödriva.

Värmeböljan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrämd av en kvist:

Åker enbart långfärdsskidor.

Förstår det inte.. Har åkt nån gång varje år men blir lika förvånad över hur tråkigt jag tycker det är om och om igen! Man vill ha fart! Dold text: (och så trillar jag alltid så fort det blir nedförsbacke och slår i huvudet och blir sur)


   
SvaraCitera