Aviseringar
Rensa alla

Vi vill ha en mörkare bakgrund på sidan!


Ämnesstartare

För vilsamhet för ögonen! För kontrast! För struktur!

Jag vill själv helst att bakgrunden blir en mörkare blå.


   
Citera

JA.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Ja, det vill jag! (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Tycker att dom ska slänga in något som gör att man kan välja själv.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:  Ja, det vill jag! (Du röstade på detta alternativ)

Men inte blått, snälla!!! 


   
SvaraCitera
mynona

Ja snälla. Det är helt enkelt så att det här färgtemat anstränger ögonen så mycket att man inte orkar vara aktiv på forumet. Effekten blir att närvaron blir tillfällig och sporadisk. 

Man kisar och anstränger synen och jag personligen klarar inte att skriva mer än enstaka inlägg på forum: de forna debatterna och diskussionerna är inte att tänka på. 

Man kan inte fästa blicken elller urskilja texten, allt flyter ihop till en gröt och förlorar konturerna, särskilt som vartannat inlägg är i samma färg som bakgrunden: det känns som om halva sidan är utsuddad. 

Jag sade i början: man vänjer sig, men jag vill sätta ned min fot. Denna blåa ton må vara den "isblå" jag använder till mina tröjor, men detta klarar jag inte även om jag nu har försökt vänja mig. 

Jag citerar Zofia Potocka: "Mina ögon ömmar". Jag blir alldeles snurrig och det märks väl på min text att jag inte kan samla migLedsen

Det finns nog en del andra buggar osv, men färgtemat driver bort en, man vill väl inte bli blind, och att många på UM sitter här under kvällen/natten förvärrar synproblemet. 

Den gamla blå färgen som bakgrund, snälla ni. För ögonens skull. Och gärna någon sidobar med reklam för att dela in det i lite fler sektioner. Det här ska väl ändå inte bara vara en sida för mobiler: det är bra att kunna gå in på mobiler, men man diskuterar och debatterar inte från mobiler, och sidan bör väl inte gynna mobiler så mycket att det förstör användandet från datorer? 

För ögonens skull. 


   
SvaraCitera

Jag får också ont i ögonen.


   
SvaraCitera
Draug

ja mörkare snälla de skär ju i ögonen fanSkeptisk


   
SvaraCitera
Zaun
 Zaun

Vore sjukt bra med en mörkare bakgrund. Gillade den förra, den var behaglig och bra för ögonen. Denna blir ganska jobbig att stirra på efter ett tag.


   
SvaraCitera

Ja!! Helst någon helt annan färg.


   
SvaraCitera

mmmm!


   
SvaraCitera

Är det bara jag som int har problem med bakgrunden? Rodnar


   
SvaraCitera

Nintendo:

Är det bara jag som int har problem med bakgrunden? Rodnar


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

Röstade blankt pga spelar ingen roll/bryr mig inte/är nöjd hursom Rodnar


   
SvaraCitera

ja. känns alldeles för glatt. 


   
SvaraCitera