Aviseringar
Rensa alla

vibrator?


Ämnesstartare

Hej!

Jo jag undrar lite om det är nån här som har andvänt nån av lelos vibratorer?
Är dom bra/dåliga?

Jag funderade lite på att köpa

Mia, vibrator från lelo.


   
Citera
Ämnesetiketter

Oh, stor bild.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Surina:

Mia, vibrator från lelo.

vibeyvibe.jpg


   
SvaraCitera

inte testat på fittan men fick känna på en när en kompis hade köpt, verkar rätt nice. känns som nåt man vill trycka mot fittan iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

inte testat på fittan men fick känna på en när en kompis hade köpt, verkar rätt nice. känns som nåt man vill trycka mot fittan iaf

Okej så den är nog ganska bra då va? För den var ju så liten tyckte att det var lite bra 🙂 Och plus den såg inte ut som alla andra jag har sätt XD men är det värt 399 kr?


   
SvaraCitera

Surina:

Okej så den är nog ganska bra då va? För den var ju så liten tyckte att det var lite bra 🙂 Och plus den såg inte ut som alla andra jag har sätt XD men är det värt 399 kr?

ingen aning, det får du avgöra själv.


   
SvaraCitera

399 spänn!? Satan vilken förtjänst de måste göra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du har inte direkt något att förlora på det, köp den, testa. 50/50 om du blir nöjd eller inte, och då har du i alla fall testat!


   
SvaraCitera

Surina:

men är det värt 399 kr?

Är den så billig? 😮
Har som Tilda1988 bara hållit i en, en Lily, helt sjukt vad starka vibrationer det var.. Och helt tyst. Verkar asnajs^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

du har inte direkt något att förlora på det, köp den, testa. 50/50 om du blir nöjd eller inte, och då har du i alla fall testat!

Ja det är väl värt att testa [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Surina:

Ja det är väl värt att testa [y]

Glad I could help.
Have fun [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

Glad I could help.
Have fun

Tackar tackar 😛 Kommer bli kul att visa killen min [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Surina:

Tackar tackar 😛 Kommer bli kul att visa killen min [wink]

Hoppas att du gör något roligt, t.ex. ber honom sätta sig i en stol och blunda. Sedan ligger du i sängen med vibratorn och ber honom öppna ögonen. Då blir det kul o visa den tror jag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

Hoppas att du gör något roligt, t.ex. ber honom sätta sig i en stol och blunda. Sedan ligger du i sängen med vibratorn och ber honom öppna ögonen. Då blir det kul o visa den tror jag!

Haha [crazy] Kanske det [crazy]


   
SvaraCitera

Jag har en nea och en gigi, de fyller sin funktion. Och de är tysta, om man jämför med andra.

Sen så ser de inte groteska ut, vilket är ett stort plus. [rolleyes]


   
SvaraCitera