Aviseringar
Rensa alla

Vicka på snoppen!


Wanking BC:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Ja, ett annat fel är att man "tänker" bara inte för att den skall röra sig, utan det är en fysisk rörelse, som att spänna en arm eller liknande.

Du tänker ju för att spänna din arm [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Ja, ett annat fel är att man "tänker" bara inte för att den skall röra sig, utan det är en fysisk rörelse, som att spänna en arm eller liknande.

Men du måste tänka på muskeln så att hjärnan kan veta vilken muskel du vill spänna 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Du tänker ju för att spänna din arm [zzz]

Nej tänker du varenda gång du spänner din arm, eller går, o tänker att du skall spänna ditt lår?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Nej tänker du varenda gång du spänner din arm, eller går, o tänker att du skall spänna ditt lår?

Försöker du ifrågasätta att hjärnan styr kroppen? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Försöker du ifrågasätta att hjärnan styr kroppen? [tard]

Nej, men det lät kul hur du försöker förklara "jag kan röra en kroppsdel med bara tanken", ja pretty obvious?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Nej, men det lät kul hur du försöker förklara "jag kan röra en kroppsdel med bara tanken", ja pretty obvious?

Försöker förklara? Jag ville enbart försäkra mig om att slippa inlägg av denna typ "aa när jag hoppar/dansar/juckar/whatever så rör den sig!"

Förövrigt så undrar jag vad du egentligen menade med

sculptura:

Nej tänker du varenda gång du spänner din arm, eller går, o tänker att du skall spänna ditt lår?

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

sculptura: Nej tänker du varenda gång du spänner din arm, eller går, o tänker att du skall spänna ditt lår?
[tard]

Att alla rörelser du gör kräver inte någon större tankeverksamhet, det såg så löjligt ut hur du skrev "röra med hjälp av tanken" Det är liksom inte en död kroppsdel. Hade det varit hår eller nåt liknande har jag blivit mer imponerad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Att alla rörelser du gör kräver inte någon större tankeverksamhet, det såg så löjligt ut hur du skrev "röra med hjälp av tanken" Det är liksom inte en död kroppsdel. Hade det varit hår eller nåt liknande har jag blivit mer imponerad.

Nej men det är ju ändå tankeverksamhet [zzz] och

Wanking BC:

Jag ville enbart försäkra mig om att slippa inlägg av denna typ "aa när jag hoppar/dansar/juckar/whatever så rör den sig!"

gäller fortfarande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHA - visste inte ens att det var möjligt [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera