Aviseringar
Rensa alla

victoria milan - dating för gifta & sambos


Känns som jag sitter och chattar med sjukt många potentiella våldtäktsmän just nu alltså. Eller är det bara fördomar :/


   
SvaraCitera

Festlig idé.

Haha, detta skall jag vidarebefordra till I Love Lucy/GAIA, hon har en förkärlek för sådana här tardsiter. 😀


   
SvaraCitera
Åtta

framtidstron är död:

Känns som jag sitter och chattar med sjukt många potentiella våldtäktsmän just nu alltså.

Hur chattar du med dem? [sad] Jag tänkte ragga upp smisk, men då stod det att gratismedlemmar inte kunde skicka meddelanden. [sad]


   
SvaraCitera

passaro:

Haha, detta skall jag vidarebefordra till I Love Lucy/GAIA, hon har en förkärlek för sådana här tardsiter. 😀

HAHAHA, elak. Den siten du tänker på jag sitter på är inte samma sak, passaro! [mad]
Jag raggar inte där. Skulle iofs kunna bli medlem och exponera alla otrogna för deras respektive MOHAHAHAHA


   
SvaraCitera

Åtta:

Hur chattar du med dem?

De skriver till mig och jag svarar. Har inte provat att spontant skicka meddelande till någon själv.


   
SvaraCitera
Åtta

framtidstron är död:

De skriver till mig och jag svarar.

Aha. Ingen skriver till mig, trots att jag är skitsnygg. [sad]


   
SvaraCitera

internet:

diskussionsunderlag: bu eller bä?

[n][n][n]


   
SvaraCitera

Åtta:

Aha. Ingen skriver till mig, trots att jag är skitsnygg. [sad]

Vi män kanske är mer benägna att vara otrogna? =(

GAIA:

Den siten du tänker på jag sitter på är inte samma sak, passaro! [mad]
Jag raggar inte där. Skulle iofs kunna bli medlem och exponera alla otrogna för deras respektive MOHAHAHAHA

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Åtta:

Aha. Ingen skriver till mig, trots att jag är skitsnygg.

Tror det kan bero på att sidan just är en stor korvfest 🙂
jag har konstant minst 10 meddelande i inkorgen och jag svarar korta meningar på alla nya jag får.


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Tror det kan bero på att sidan just är en stor korvfest 🙂

[bigsmile] :')


   
SvaraCitera
Åtta

passaro:

Vi män kanske är mer benägna att vara otrogna? =(

Tydligen. [sad] Förbannade hyndor att inte skicka oanständiga meddelanden till mig!

framtidstron är död:

Tror det kan bero på att sidan just är en stor korvfest 🙂

Misstänker det jag med. [sad]


   
SvaraCitera
smisk

framtidstron är död:

wööh, jag vinner! Valde du ett lika effektivt nick som jag? Jag heter användarnamn borttaget

Leathercat [bigsmile]

Och här är ett litet utdrag av mina pm...
Nästan så jag vill betala för att se vissa av dessa. Så himla klockrent.


   
SvaraCitera

smisk:


åh, rasputino, han verkar härlig <3 Kan du inte lägga ut hela hans meddelande, det lät så fruktansvärt erotiskt.

Jag har fått ett par fina sexnoveller, men de är ganska trista 🙁


   
SvaraCitera
smisk

framtidstron är död:

åh, rasputino, han verkar härlig <3 Kan du inte lägga ut hela hans meddelande, det lät så fruktansvärt erotiskt.

Kan inte öppna mina pm :s


   
SvaraCitera

HAHA SWEDISHBULL HAR SKRIVIT TILL MIG MED. Han gillar noveller han! Tror det är två våldtäksmän.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

smisk:

Kan inte öppna mina pm :s

vad konstigt!


   
SvaraCitera