Aviseringar
Rensa alla

Vid vilken ålder är man mest attraktiv?


Ämnesstartare

Argumentera för ert svar..


   
Citera

jag röstade blankt för att inget svar passar. jag tycker att alla har sina glänsår vid olika perioder. somliga är vackrast i tonåren, andra runt 30 och vissa när de är över 50


   
SvaraCitera

Rösta blankt för det finns attraktiva i alla åldrar enligt mig 


   
SvaraCitera
Kudhos

20-25. Färdigvuxen och grejer.


   
SvaraCitera

Röstade också blankt. Vissa blir nog aldrig attraktiva! 


   
SvaraCitera

23-27. umgås, träffar, ligger etc numera med såna i den åldern.


   
SvaraCitera
mynona

skiljer sig från person till person. numera blir det hela tiden allt svårare att gissa folks åldrar eftersom folk inte längre klär sig/agerar utifrån ett åldersideal och gränserna suddas ut alltmer. 


   
SvaraCitera

Tror att vad jag tycker är attraktivt förändras med tiden 


   
SvaraCitera
Kudhos

mynona:
skiljer sig från person till person. numera blir det hela tiden allt svårare att gissa folks åldrar eftersom folk inte längre klär sig/agerar utifrån ett åldersideal och gränserna suddas ut alltmer. 

Jag utgår ifrån att alla är lika gamla som jag. Det är så suddig gräns mellan åldrar nu att det finns verkligen få saker som markerar ålder. Speciellt mellan 20-29 åldrarna. 


   
SvaraCitera
mynona

Kudhos:

Jag utgår ifrån att alla är lika gamla som jag. Det är så suddig gräns mellan åldrar nu att det finns verkligen få saker som markerar ålder. Speciellt mellan 20-29 åldrarna. 

Ja det låter praktiskt. Och det är sant, liksom gränserna mellan könen suddas ut gör även gränserna mellan åldern, och det är berikande med färre gränser mellan människor. Brukar själv försöka stänga bort yttre faktorer som kön/klass/ålder och liknande och bara se människor som individer med egenskaper som kan få mig att välja bort eller vilja ha mer av deras sällskap. 


   
SvaraCitera
Kudhos

mynona:

Ja det låter praktiskt. Och det är sant, liksom gränserna mellan könen suddas ut gör även gränserna mellan åldern, och det är berikande med färre gränser mellan människor. Brukar själv försöka stänga bort yttre faktorer som kön/klass/ålder och liknande och bara se människor som individer med egenskaper som kan få mig att välja bort eller vilja ha mer av deras sällskap. 

Ja asså jag bryr mig inte om ålder. Det är allt om beteendet på individen. Jag utgår bara att alla är 22.. Rodnar


   
SvaraCitera

BLIR SÅ TRÖTT PÅ ERA PRUDENTLIGA ICKE-SVAR

ALLA FATTAR REDAN ATT NI ÄR DUKTIGA OCH TYCKER RÄTT OCH HAR EN TOLERANT MÄNNISKOSYN OSV BLABLABLA


   
SvaraCitera
mynona

Kudhos:

Ja asså jag bryr mig inte om ålder. Det är allt om beteendet på individen. Jag utgår bara att alla är 22.. Rodnar

Rodnar....Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:
BLIR SÅ TRÖTT PÅ ERA PRUDENTLIGA ICKE-SVAR

ALLA FATTAR REDAN ATT NI ÄR DUKTIGA OCH TYCKER RÄTT OCH HAR EN TOLERANT MÄNNISKOSYN OSV BLABLABLA

0,5+ 


   
SvaraCitera

som mest attraktiv?  generellt sett skulle jag nog säga att människor är som mest attraktiva mellan 18-35, men det beror ju helt på gener osv. vissa blir snyggare med åldern medan andra är snyggare när de är yngre.


   
SvaraCitera